2021-12-13, 08:31
Medlem
OneTaps avatar
kan också bekräfta att han e bög o tar steroider. men inget fel me de =)
Citera
2021-12-14, 10:47
Medlem
sadustenellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Oliver är både kortare och större än Sampe. Anledningen till varför han säger "legal reasons" är uppenbart, det är ju olagligt med bola i Sverige annars hade han nog varit öppen med det.
Inte så stor skillnad förutom att Oliver har lite mindre bf % om du frågar mig: https://gyazo.com/2b2a5de3d3a67197efe58e5d143d3152

Ja det var det som var poängen, Oliver är inte natural och båda två liknar varandra.
Citera
2021-12-14, 10:51
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadusteneller
Ja det var det som var poängen, Oliver är inte natural och båda två liknar varandra.
SampeV2 roidar inte.
Citera
2021-12-14, 10:59
Medlem
Heter han verkligen Samuel Stronegger?? Varför skulle han bytt efternamn till "Stronegger"? Så jävla töntigt namn. Varför inte ha sitt riktiga namn?

Antar att han vill vara stark,därav namnet "Strong", och sedan slutar namnet med Negger, som kommer från Arnold Schwarzenegger", så får han efternamnet "Stronegger". Så jävla töntigt så det inte är sant!!🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Någon som vet hans riktiga efternamn,innan han bytte till det jävligt töntiga efterblivna efternamnet och varför han bytte?
Citera
2021-12-14, 12:32
Medlem
sadustenellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBaketiss
SampeV2 roidar inte.
Att han roidar har jag aldrig påstått, men SARMs däremot..
Citera
2021-12-14, 12:49
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss
Heter han verkligen Samuel Stronegger?? Varför skulle han bytt efternamn till "Stronegger"? Så jävla töntigt namn. Varför inte ha sitt riktiga namn?

Antar att han vill vara stark,därav namnet "Strong", och sedan slutar namnet med Negger, som kommer från Arnold Schwarzenegger", så får han efternamnet "Stronegger". Så jävla töntigt så det inte är sant!!🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️

Någon som vet hans riktiga efternamn,innan han bytte till det jävligt töntiga efterblivna efternamnet och varför han bytte?
Tror knappast han har bytt efternamn, hela hans familj heter det i efternamn. Inte bara han själv.
Citera
2021-12-14, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tentss

Du är ju helt efterbliven 😂

Det är hans efternamn, och det har inte blivit bytt. Dessutom heter hans familj så, OCH det är ett ganska vanligt efternamn.
Citera
2021-12-14, 13:37
Medlem
HenryBaketisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sadusteneller
Att han roidar har jag aldrig påstått, men SARMs däremot..
Han har ju inte ens stora roidmuskler.
Citera
2021-12-14, 16:10
Medlem
patrikfardamps avatar
Har hans föräldrar synts till på kanalen någonsin?
Citera
2021-12-14, 17:11
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikfardamp
Har hans föräldrar synts till på kanalen någonsin?
Nej, han har sagt att så ska det förbli. Det är hans kanal och de vill inte medverka. Jag tror han har frågat de nån gång.
Citera
2021-12-14, 19:28
Medlem
patrikfardamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dayweed
Nej, han har sagt att så ska det förbli. Det är hans kanal och de vill inte medverka. Jag tror han har frågat de nån gång.
Man är ju trots allt lite nyfiken på hur de ser ut
Citera
2021-12-14, 21:09
Medlem
dayweeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patrikfardamp
Man är ju trots allt lite nyfiken på hur de ser ut
Nja, för mig är det Sampe som är intressant!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in