Jag lämnar en update här då denna historia fick ett komiskt men ändå väntat slut
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarrou
Tinder - om han är visuellt och verbalt tilltalande nog för att ragga upp en så ung tjej

Nej, tyvär var han inte det. lol. When the Tinder girls saw him they be like
Citat:
Ursprungligen postat av
RingInteSnuten
Behöver man inte vara särskillt snygg för, ha ett vårdat yttre och ett ungdomligt inre så är det lungt.
Tinder och krogen är väl det bästa egentligen.
På Tinder kan man väl även välja vilka åldrar man är intresserad av att se, så det blir ju enkelt, han slipper alla gamla tanter och kan fokusera på unga tjejer.
Tyvär valde de unga tjejerna inte han.
Citat:
Ursprungligen postat av
pr0nN
Under rådande omständigheter så måste Tinder vara det bästa stället
Njaaa... han hittade något som fungerade bättre.... för honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
Darkangel.
Om han har ett snyggt utseende/ansikte och av rätt etnicitet (dvs nordisk) så funkar alla dejtingappar. Om han har utländsk bakgrund (speciellt från Mellanöstern/Afrika), kommer det tyvärr inte gå bra oavsett dejtingapp.
Det beror på vad man kallar för dejting app.
Citat:
Ursprungligen postat av
pbo
Bara om du med nordiskt utseende menar minst 185 cm och ordentligt vältränad. Färg på hud, hår och ögon är totalt ovidkommande. För en sådan man fungerar säkert alla appar. För andra män fungerar ingen.
TS, om din vän inte uppfyller kraven ovan så bör han sluta drömma och inse att han inte kommer kunna träffa någon på mycket länge.
pbo min käre vän, du vet inte hur rätt du hade haha, jag dör. Det blev Eskortflicka för han.
Det är inget han är stolt över men nu är det kapitlet förbi och vi tittar framåt
Jag stannar kvar hos min däremot