2020-09-05, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glackstolp
Är det någon som överväger att bevittna händelsen?
Jag
Citera
2020-09-05, 15:22
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Jag skulle skämmas röven av mig att behöva sitta i salen och bli konfronterad med det han sagt i detta åtal, Rask kommer ju åka dit så det sjunger om det utan tvekan.

Tips på straff jag tror skulle göra honom gott : samhällstjänst 500 timmar, tips på samhällstjänst: plocka skräp/fimpar, gräva diken, städa bort klotter.
Citera
2020-09-05, 16:49
Medlem
Glackstolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anus.Dos.Deminos
Jag skulle skämmas röven av mig att behöva sitta i salen och bli konfronterad med det han sagt i detta åtal, Rask kommer ju åka dit så det sjunger om det utan tvekan.

Tips på straff jag tror skulle göra honom gott : samhällstjänst 500 timmar, tips på samhällstjänst: plocka skräp/fimpar, gräva diken, städa bort klotter.
Det skulle vara en syn för gudarna. Se honom i en orange väst med en gripklo i handen och en axelremsväska hängande över axeln. Det kan han kombinera med hallickglasen från lets feast.
Vlogg från samhällstjänst: nu städar jag Trosas finaste kvarter
Citera
2020-09-05, 16:51
Medlem
Glackstolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helosan2
Jag
Avger du skriftlig rapport efteråt? Lämna inga godsaker utanför utan låt oss andra få frossa i ångestsvetten som produceras i rättssalen denna stund
Citera
2020-09-05, 16:52
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Jag skulle skämmas livet ur mig genom att bara vara han. Särskilt som han verkar fortsätta med sitt pajasleverne fortfarande. Tror inte den människan har någon skam.
Citera
2020-09-05, 17:02
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Jag skulle skämmas livet ur mig genom att bara vara han. Särskilt som han verkar fortsätta med sitt pajasleverne fortfarande. Tror inte den människan har någon skam.
Det är tvärtom faktiskt, skam och ilska är två känslor som dominerar hans flacka känsloliv, alla hans drama videos är ju för honom en psykologisk försvarsmekanism, "VAA JAG? DET VAR JU HAN, PEKAR MER HELA HANDEN!". "VILKEN MAMMA GÖR SÅHÄR?!" Osv osv

Jag tror vi kommer se en smått nedkablad Rask i salen, lika osäker som när han står framför ex Lets Feasts kamera och inte får kontrollera hela situationen.
Citera
2020-09-05, 17:22
Medlem
Sätt upp en livestream från rättssalen 😃👍
Citera
2020-09-05, 17:46
Medlem
Glackstolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virr82
Sätt upp en livestream från rättssalen 😃👍
Det är strikt förbud att fota och spela im från rättssalarna. Då får man stå utanför och vänta tills glimrande sir dyker upp och be om en kommentar
Citera
2020-09-05, 17:51
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glackstolp
Det är strikt förbud att fota och spela im från rättssalarna. Då får man stå utanför och vänta tills glimrande sir dyker upp och be om en kommentar
Nyhetsvärdet är stort, har vi tur står Rask kollega Clueenews och rapporterar utanför rättssalen.
Citera
2020-09-05, 19:51
Medlem
Citat:
Nyhetsvärdet är stort, har vi tur står Rask kollega Clueenews och rapporterar utanför rättssalen.

Kollega? Rask rippade clueenews content och sade sig minsann komma med färska nyheter. Nu är det väl 3 veckor sen en nyhet dök upp!
Citera
2020-09-05, 20:09
Medlem
Glackstolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Kollega? Rask rippade clueenews content och sade sig minsann komma med färska nyheter. Nu är det väl 3 veckor sen en nyhet dök upp!
Desto större anledning för honom att göra content av huvudförhandlingen. Sen blir det en uppföljare när domen offentliggörs.
Har vi riktigt tur blir det följetong med Joz inom kort. Då hamnar säkert gammelgäddan Jockeboi i blåsväder också. Tänk er ett förhör där de sitter och anklagar varandra.
Citera
2020-09-05, 20:41
Medlem
Anus.Dos.Deminoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Ja, dom har samma arbetsgivare.

Rask tog Cluees yt-namn, logga, content och insta-namn, en riktig wannabe alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in