2020-07-20, 23:04
Medlem
maxorrs avatar
TV4 personal och sk programledare är uppköpta av vänstermarxismen

Dom är enligt mig åsiktslösa som personer och personlighet, måste ha rätt värdegrund oavsett hur faslig den än är...och är robot-styrda i vad dom ska säga och tycka, tänka via vänsterextrema politikers piska...

Jag skiter i vilket vilken syn tv4 har på sharia lagar / hijab .. för mig blir det för mycket iaf att titta på så jag byter bara kanal eller så slår jag alldrig på den...
Citera
2020-07-20, 23:08
Medlem
CyberIngmars avatar
Extra roligt blir det när riktiga feminister i ex Iran uppmanar turister och utländska besökare med inflytande att vägra bära slöja. Svenskar kommer snart få islam som statsreligion då blir det åka av Det blir en stor förändring för kvinnor och HBTQ. För redan konservativa män inte så mycket.
Citera
2020-07-20, 23:26
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Extra roligt att det är en kråka som säger det. Han åker först sen, från högsta höjden.

Det finns inget dummare än tv4, Cissi Wallin möjligen

Det stämmer. Vad den vänsterblivna Anders Pihlblad inte inser, är att han som är homosexuell skulle dödas först om islam tar över. Homosexualitet är förbjudet inom islam. Han ville väl plocka lite billiga godhetspoäng, även om det innebär att han skjuter sig själv i foten.
Senast redigerad av Mongoprofeten 2020-07-20 kl. 23:28.
Citera
2020-07-21, 00:25
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u99HSHH
Han tycker väl att det är bra att hon är islamist.
Det är ju inte själva tygstycket han hyllar, utan verktyget som sekterister använder för att förtrycka kvinnor.

Vadå islamist? Låt folk göra som dom vill liksom. Om hon vill ha slöja eller keps, vad är problemet typ?
Citera
2020-07-21, 03:28
Bannlyst
Dags att bojkotta telia och TV4. Man skall som Svensk inte behövs se dessa äckliga muslimer överallt . Dom har egna länder att vara i. När Röda armén ockuperade baltstaterna, så våldtog och tvingade folket att lära sej Ryska. Många baltstater har fortfarande problem med Ryssar som inte har åkt hem.

Vi kommer aldrig bli av med muslimpacket, om vi inte börja snarast.
Citera
2020-07-21, 05:41
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 31G350125
Dags att bojkotta telia och TV4. Man skall som Svensk inte behövs se dessa äckliga muslimer överallt . Dom har egna länder att vara i. När Röda armén ockuperade baltstaterna, så våldtog och tvingade folket att lära sej Ryska. Många baltstater har fortfarande problem med Ryssar som inte har åkt hem.

Vi kommer aldrig bli av med muslimpacket, om vi inte börja snarast.
En svensk-baltisk invandrare(absolut ingen ryssfantast) jag känner om den ryska minoriteten: De är rätt lika oss och det är mest den äldre generationen som är ett problem. Era muslimer kommer däremot aldrig anpassa sig. Skillnaden är för stor.

Och det är ju sant. Islam har blodiga gränser. Nu går dessa gränser rätt igenom Sverige, med ett lågintensivt krig mot svenskarna i form av förnedringsrån och våldtäkter. Slöjans normalisering är bara det yttre tecknet på detta. Visst, det finns sekulariserade muslimer som sköter sig, men kolla områdena där muslimerna är i majoritet, där är det shariapoliser som ser till att reglerna följs.
Citera
2020-07-21, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Vadå islamist? Låt folk göra som dom vill liksom. Om hon vill ha slöja eller keps, vad är problemet typ?
Hade du sagt samma sak om det var ett hakkors på kepsen? Om ja så gratulerar jag dig till att vara en konsekvent liberal. Om nej så är du en jävla hycklare.
Citera
2020-07-21, 05:48
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richenbacker
Anders är homosexuell borde stå över religionen Islam. Fegt att krypa ihop inför Allah o hans lärjungar vadän de lär ut. Fan Sverige är ett sekulärt land och Tv4 smörar för islam?!

Är väl så att de behöver sälja mer reklamtid. PK fjollor förnekar sig inte.
Citera
2020-07-21, 05:53
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det stämmer. Vad den vänsterblivna Anders Pihlblad inte inser, är att han som är homosexuell skulle dödas först om islam tar över. Homosexualitet är förbjudet inom islam. Han ville väl plocka lite billiga godhetspoäng, även om det innebär att han skjuter sig själv i foten.

Bäst för hans framtid vore ifall han konverterade till islam och återgick till vara hetero. Då kan han vara säker. Annars kan det bli stening på torget.
Citera
2020-07-21, 05:57
Medlem
Varför kan de inte säga samma sak om mysbyxan? Alla plagg ska med?
Många tittar ju även på mysbyxan med avsmak.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-07-21 kl. 06:03.
Citera
2020-07-21, 08:03
Medlem
VitMan40Pluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Precis. Vill hon kasta ner homosexuella från hög höjder eller stänga in kristna i kyrkor och tända eld på dom så låt henne göra det, vad är problemet typ?
Citera
2020-07-21, 08:20
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DigglerNick
Såg själv inslaget när det sändes, alltså vad händer med vårat hjärntvättade land?
Slöjan är lika mycket tecken för frihet som Tyskarnas version utav Svastikan på 40-talet!

LÄNK

Slöja på en kvinna i Sverige är alltid fel. Bär hon den ofrivilligt är det tvång. Bär hon den frivilligt markerar hon att hon står på en medeltida värdegrund (3 min) https://www.youtube.com/watch?v=u-ThQmQwC5A
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in