• 3
  • 4
2020-07-20, 20:11
Medlem
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlmutter
Du sitter och avfärdar en våldtäkt mot ett barn. En våldtäkt och dom som är verifierad av main stream media. Enbart ut av en anledning. GM visade sig vara ännu en Antivit brunfärgad kriminell negroid.
Jag har inte avfärdat något. Du ljuger varje gång du öppnar munnen. Du gör inget annat än att ljuga. Våldtäkter händer. So what? Vad är det för konstigt med det? Du har förmodligen gjort det själv. Mer eller mindre.
Men det är ingen anledning att göra det till ett rasupplopp. Skitstovlar är vi allihopa.
2020-07-20, 20:12
Medlem
Wajis avatar
https://samnytt.se/ahmed-slapade-iva...da-din-familj/

Jag blir så jävla illa berörd när jag läser detta. Den här snubben ska ju bara dödas /alt skickas med första plan hem till Afrika. Det är ett djur vi har och göra med och han kommer fortsätta belasta svenska skattebetalare. Fy fan
2020-07-20, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Är det lättare att övertyga dig själv om att du har rätt och är en god person genom att hitta på hur man tror meningsmotståndare är.

Du är en så vidrig person att du har mer respekt för en person som har förgripit sig på barn än för dina motdebattörer bara för att dom inte tycker lika dant som du.

Det är inte svårt att se att dina beskyllningar har tendens till projicering.

Moderatorerna borde ta tag i tråden och radera personen som uppenbarligen enbart är här för att tramsa och förstöra tråden. Endast av anledningen att GM tillhör fel etnicitet.
Försöker man förstöra en tråd angående en barnvåldtäkter som är 110% verifierad. Och som det rapporterats om i mains stream media. Så bör man stängas av för gott.
Att sitta och avfärda officiella våldtäkter som propaganda och lögner är medveten terror och missbruk mot tråden och trådstartaren. Tänk en tråd där en vit svensk GM våldtar en svart flicka. Och de genast dyker upp personer som avfärdar det hela som falsk propaganda. 🤡
2020-07-20, 20:20
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Jag har inte avfärdat något. Du ljuger varje gång du öppnar munnen. Du gör inget annat än att ljuga. Våldtäkter händer. So what? Vad är det för konstigt med det? Du har förmodligen gjort det själv. Mer eller mindre.
Men det är ingen anledning att göra det till ett rasupplopp. Skitstovlar är vi allihopa.

Du kanske är en skitstövel ditt lilla as, sluta förneka att dessa brott nästan alltid begås av mohammed lr machmud. Det är högst jävla relevant att påpeka.
2020-07-20, 20:22
Medlem
Hur fungerar det om hon sedan försöker sälja sin oskuld på för att få pengar som 18 som flera tjejer gjort, och skriver I am a virgin-by-choice but i got raped by a huge nigger at 9.

Blir hon sedd som oskuld och någon som köper hennes oskuld för 300 000kr? Random tjejer får ju ca 300.000, medan riktigt snygga och modeller får massor med mer pengar.

Eller kommer hon bli dissad och få typ 1500 för en timmes knull av någon äldre gubbe?

https://www.google.se/search?source=...jer+sin+oskuld

Vad tror ni?
2020-07-20, 20:24
Medlem
Erik Östs avatar
Den "store" profeten Muhammed spände på sin "fru" när hon var 9 år så va fn hetsar ni upp er för?

Snart verklighet i svärje och därför har jag planerat att ta mitt pick å pack till ett annat land när jag går i pension om några år.(huset är färdigbyggt nästa år)

Fullkomliga idioter!
"Jag är socialdemokratin, ibland lämnar partiet mig och ibland återvänder det.” P-O Enquist

Sedan vill jag inte höra talas om det här fördärvade landet mer ,aldrig mer! Svenskar/sossar har blivit så äckliga ! Ok!
Senast redigerad av Erik Öst 2020-07-20 kl. 20:29.
2020-07-20, 20:26
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Den "store" profeten Muhammed spände på sin "fru" när hon var 9 år så va fn hetsar ni upp er för?

Snart verklighet i svärje och därför har jag planerat att ta mitt pick å pack till ett annat land när jag går i pension om några år.(huset är färdigbyggt nästa år)

Sedan vill jag inte höra talas om det här fördärvade landet mer ,aldrig mer! Svenskar har blivit så äckliga ! Ok!
Svenskar är riktigt djävla äckliga håller på med pedofili och sådant, och nu denna lilla flicka fy fan, med tvång fick svenskens sperma i sina ljumskar och han nästan ströp henne till döds. Sjuka svenskar.

Sedan går de och röstar på ännu slappare regler och ännu mer pedofili. Sant är att svenskar blivit sjukt äckliga.
2020-07-20, 20:28
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Pedofiler finns det gott om överallt.
Har vi inte några pedofiler i finkan utomlands.
USA sitter väl några som varit på tapeten sista tiden.

Sverige är världens bästa land att bo i ändå.
Du får acceptera världen som den är och sluta skylla allt på svarta.
Att man ska behöva tjata om detta till er hjärndöda rödingar: Sverige ska ta ansvar för svenska medborgare, inte utländskt pack. Detta innebär att staten ska skydda sina medborgare från individer som dessa. Idag fallerar staten totalt med denna, sin viktigaste, uppgift.

Du bör kolla på dokumentären om halvjuden Bernhard Goetz. När t o m en Jew York jude måste skjuta ihjäl fyra negrer för att klara livhanken p g a impotenta myndigheter är det illa. Det är dock den vägen vi vandrar.
2020-07-20, 20:30
Moderator
blomvattnares avatar
Tråd finns.

(FB) Grovt våldsbrott i Kimstad 2020-04-15 (våldtäkt mot barn)

Denna låses.

/Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in