Igår, 16:54
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Jo, det var nog ett felköp. Tror på VISA men det gick ned ganska mycket. Morgan stanley känns som ett stabilt bolag med, är inte lika dyrt att köpa på sig flera.

Fick utdelning från betsson idag men det är också ett företag som går jätte dåligt. Kollar mycket på volvo b och ser om det kan gå ned mera så kanske det kan vara värt att köpa på sig.
Försök inte att bry dig så mycket om aktiekursen ur ett kortsiktigt perspektiv. Detta är stabila kvalitetsbolag, det kommer att löna sig att äga dem över tid.
Citera
Igår, 16:56
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Panther
Vilken skitvecka, nog min sämsta i år, tappat många procent.
Samma här. Men över året jag har fortfarande plus. Se det som köpläge.
Citera
Igår, 21:29
Medlem
Någon som vet varför man inte kan sälja aktier under kursen? Prövade det idag, men det gick inte. Anledningen till att jag ville göra det var att man vill stoppa en större förlust. Aktierna såldes direkt för kursen.
Citera
Igår, 21:33
Medlem
Vansterpartiets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Någon som vet varför man inte kan sälja aktier under kursen? Prövade det idag, men det gick inte. Anledningen till att jag ville göra det var att man vill stoppa en större förlust. Aktierna såldes direkt för kursen.
Använd alternativet stop loss vid orderläggning, nu vet jag inte vilken mäklare du använder men.
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vansterpartiet
Använd alternativet stop loss vid orderläggning, nu vet jag inte vilken mäklare du använder men.

Avanza.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in