Om du inte har märkt det så spammar han bara sönder forumet med dravel, precis som Truefighter. Ingen idé att kommentera. Säger detta för att vara snäll så du slipper slösa tid och energi i onödan.
För jäkligt. Min indexfond länsföräkringar global har gått ned med 3.99% sedan jag köpte den. Varför går alltid mina "säkra indexfonder" så dåligt?
De som går bra är mina amerikanska aktier, framförallt Altria group. Där är det blått.
trixet kanske 'r att köpa icke pk grejer som alla andra itne vill ha?
ska köpa tobaksblad företaget senare med. Undra bara hur de ska klara sig när allt fler cigaretter blir vape? men de kanske behöver tobaksblad ändå på något sätt?
månads-avstämning. 50 lock slutade det på. amerikanska lock. lock.. får mig tänka på en jeppe som gömde sedlar i en barnbilstol.. jobbade tydligen på Carneige
månads-avstämning. 50 lock slutade det på. amerikanska lock. lock.. får mig tänka på en jeppe som gömde sedlar i en barnbilstol.. jobbade tydligen på Carneige
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!