• 3
  • 4
2020-07-21, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Hahahahaha årets skämt, gå bakom ryggen är ju kvinnors paradgren

Bachelor är ett väldigt bra program för att studera kvinnans natur i grupp. De ljuger och baktalar varandra så att tungorna svartnar. Man känner att de bara vill ha ihjäl resten och vara ensamma kvar med mannen.
Citera
2020-07-21, 23:18
Medlem
Otrivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Ursäkta varför skulle vi inte kunna det?
Bara för att vi kvinnor är öppna , raka och ärliga mot varandra medans ni killar går bakom ryggen på varandra och slåss...

Nu fick du mig att koppla in tangentbordet fast jag inte orkade.

Hahaha du måste skämta??? Det är ju allmänt känt att det är preeecis tvärtomr. Oftast när jag umgås med dom tjejkompisar som jag har är det alltid en jävla massor med skitsnack och skvaller om den ena och den andra. För att sen umgås med dom som dom snackar skit om.
Citera
2020-07-22, 07:26
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Jodå det hade fortfarande kunnats göra barn, men hur hade samhällets kvinnor påverkats av att inte få någon uppmärksamhet? Ingen man hade längre vart sexuellt intresserad, medan kvinnorna fortfarande hade haft en sexlust till mannen. Att de helt plötsligt hade blivit lesbiska tror jag inte på alls.

Min erfarenhet är att det täcka könet, alltid kan få det starka könet dit de så önskar.
Citera
2020-07-22, 07:34
Medlem
Mad monks avatar
Är det så en feminsthjärna resonerar ja jävlar. Inte konstigt Sverige är ett dårhus utan tak.

Citat:
Ursprungligen postat av Wellpaper123
Ursäkta varför skulle vi inte kunna det?
Bara för att vi kvinnor är öppna , raka och ärliga mot varandra medans ni killar går bakom ryggen på varandra och slåss...

Tror du på det där själv ens?
Citera
2020-07-22, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schoolyard
Bachelor är ett väldigt bra program för att studera kvinnans natur i grupp. De ljuger och baktalar varandra så att tungorna svartnar. Man känner att de bara vill ha ihjäl resten och vara ensamma kvar med mannen.

Det stämmer. Det som förvånade mig var dock att även män sysslar med sånt när man följt Bachelorette. Även de kände av konkurrens och baktalade varandra.

---------------------------------------------------------------------------------------------------- ----------

Det hade varit trist om männen inte hade någon sexlust. Intimitet med rätt person kan vara väldigt trevligt och för de båda personerna närmare i en relation. Lite töntigt skrivet men ungefär så.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-07-22 kl. 07:54.
Citera
2020-07-23, 06:04
Moderator
Nospheratus avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto