Citat:
Ursprungligen postat av
Darkangel.
Hur kommer det sig att dessa s.k "oprovocerade" bråk visar sig att offren "Råkar" vara SD:are på sista tiden? Samma sak med den där misshandeln som filmades, där volvo-raggarna filmade när misshandeln började och lade ut det på Facebook och grinade. Nä nä jag är övertygad om att dessa personer har varit högst provokativa. Kolla hur offret uttrycker sig på Facebook. En person som inte har en agenda uttrycker sig inte på det sättet.
Personerna ifråga uttrycker sig som typiska SD:Are, det är inga neutrala svenskar, precis som i fallet med volvoraggarna. Nä nä det är med högst sannolikhet provocerat för att fiska röster åt deras sektledare som på sista tiden har tappat röster.
Och nej, jag försvarar inte misshandel överhuvudtaget, men däremot är jag väldigt kritisk till ordet "oprovocerat", speciellt med tanke på personernas icke-neutrala ställning rent politiskt!
Men finns det neutrala svenskar? Tror du det? Antingen är man för en okontrollerad ohejdad invandring baserad på skattefinansierade bidrag eller så är man för en kontrollerad volymmässigt hanterbar invandring av mestadels arbetskraftsinvandring typ.
Sedan kan det faktiskt vara så att just dessa personer som du säger sympatiserar med SD faktiskt inte viker av på trottoaren eller viker ner blicken då de tex möter invandrargäng som många av de "goda" faktiskt gör och att det kan vara den utlösande faktorn, det är nog så provocerande i sig för en blatte med dåligt självförtroende men med en lättkränkt personlighet och uppsvälld egocentrisk självbild som "farlig".
Sedan kommer du inte runt faktumet att personen faktiskt slår tjejer. Det spelar ju ingen roll vad dessa tjejer säger eller gör. Man slår inte en tjej. Man ska helst inte misshandla någon men absolut inte en tjej. Det spelar ingen roll hur svinig eller provocerande hon är. Det är intressant att de här SD:arna som du hävdar faktiskt lyckas leta upp personer som verkligen lever upp till alla fördomar. Är inte det ganska häftigt egentligen? att man lyckats så bra med det? Om jag går ut och provocerar på stan så kommer det att ta ett bra tag innan någon lackar ur och jag åker på stryk. Jag får antagligen jobba ganska hårt för att i ett offentligt rum med många vittnen bli misshandlad. Då är jag ändå man.
Själv skulle jag aldrig låta mig provoceras av två okända tjejer så att jag misshandlar dem. Det är bara att skaka på huvudet och gå vidare. Allt annat är att sänka och förnedra sig själv.