• 1
  • 2
2020-07-18, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Hur kan man undvika så billiga kvinnor som har haft Tinder/Badoo osv? Är det oförskämt att fråga om dom är med eller har varit med på dom tjänsterna?

Vad spelar det för roll? Ingen behöver va billig pga man använt en dejting app.
Att va så petig och tycka det är "billigt eller osexigt" får man nog räkna med att bli ensam istället
Citera
2020-07-18, 13:11
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Låtsas som att du vill lära känna henne som person... Sedan kommer man smidigt in på ämnet om efterfest och en sak leder till en annan. Kom dock ihåg att ett nej är ett nej sedan...

Va? Det där låter ju sjukligt omständigt..

TS: Kom ihåg att ett Nej inte alltid är ett Nej!
Citera
2020-07-18, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Seriös fråga. Hur svårt är det om man inte har några som helst krav på ålder och/eller utseende och ser normalsnygg ut själv?

Jag har haft sex med över 100 kvinnor. Av dom 100 kvinnorna är det kanske bara 4-5 som jag inte betalat, dvs i princip alla har varit prostituerade. Det började med att jag tänkte att det skulle vara ett bra sätt att träna upp mina sexuella färdigheter på, men istället fastnade jag i ett sorts beroende som det varit jävligt svårt att bryta och nu är jag livrädd för att ha sex med "vanliga kvinnor". Jag har inget aning om hur man raggar eller plockar upp tjejer på krogen, och jag vill inte heller ha något förhållande. Jag vill bara bryta den här onda cirkeln jag hamnat i och ha sex med någon som jag inte behöver betala.

Jag vill börja med dom kvinnor som kanske är lika desperata som jag är och kanske är lättast att plocka upp. Frågan är bara, hur gör man? Man kan ju inte bara gå fram och fråga om hon vill knulla, eller?

Det är bara en minoritet av män som klarar att ragga upp kvinnor på krogen. De flesta kvinnor på krogen är ju för övrigt inget att ha utom just för sex. Vettiga människor går inte på krogen.
Citera
2020-07-18, 22:52
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
...

Jag vill börja med dom kvinnor som kanske är lika desperata som jag är och kanske är lättast att plocka upp. Frågan är bara, hur gör man? Man kan ju inte bara gå fram och fråga om hon vill knulla, eller?
Jo, det kan man faktiskt. Gör du det tillräckligt många gånger får du napp.
Annars kan du ju prova någon dejtingsajt. Där finns många desperata och ser du ok ut själv finns det nog en hel del fettos som är villiga.
Citera
2020-07-19, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Va? Det där låter ju sjukligt omständigt..

TS: Kom ihåg att ett Nej inte alltid är ett Nej!

Köp en hora då får du som du vill.
Citera
2020-07-19, 11:22
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Köp en hora då får du som du vill.
Det får jag ändå, behöver inte betala något. Vad har du för syn på livet egentligen? Låter ju helt sjuk!
Citera
2020-07-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Det får jag ändå, behöver inte betala något. Vad har du för syn på livet egentligen? Låter ju helt sjuk!
Orkar inte debattera med en autist besserwisser som dig
Citera
2020-07-19, 20:15
Medlem
Citat:
Seriös fråga. Hur svårt är det om man inte har några som helst krav på ålder och/eller utseende och ser normalsnygg ut själv?

Jag har haft sex med över 100 kvinnor. Av dom 100 kvinnorna är det kanske bara 4-5 som jag inte betalat, dvs i princip alla har varit prostituerade. Det började med att jag tänkte att det skulle vara ett bra sätt att träna upp mina sexuella färdigheter på, men istället fastnade jag i ett sorts beroende som det varit jävligt svårt att bryta och nu är jag livrädd för att ha sex med "vanliga kvinnor". Jag har inget aning om hur man raggar eller plockar upp tjejer på krogen, och jag vill inte heller ha något förhållande. Jag vill bara bryta den här onda cirkeln jag hamnat i och ha sex med någon som jag inte behöver betala.

Är du ute efter ett knull är det enkelt, du letar upp en krog med många finskor. Drick dig appackad men inte så att du trillar omkull eller somnar. Efter någon kommer nån att sätta sig i ditt knä sen funkar det.
Finns ett annat men mer krångligt sett nu i coronatider, du letar upp att par irländare dela ett par liter wiskey med dem.
Sen letar du på en Engelsk brud.
Dessa ideer funkade bra för mig under 80talet, men borde forfarande fungera.
Däremot så hittar du inte en långvarig partner på dessa sätt, då bör du vara nykter och hitta nån som delar dina intressen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in