Citat:
Ursprungligen postat av
mrolson
Seriös fråga. Hur svårt är det om man inte har några som helst krav på ålder och/eller utseende och ser normalsnygg ut själv?
Jag har haft sex med över 100 kvinnor. Av dom 100 kvinnorna är det kanske bara 4-5 som jag inte betalat, dvs i princip alla har varit prostituerade. Det började med att jag tänkte att det skulle vara ett bra sätt att träna upp mina sexuella färdigheter på, men istället fastnade jag i ett sorts beroende som det varit jävligt svårt att bryta och nu är jag livrädd för att ha sex med "vanliga kvinnor". Jag har inget aning om hur man raggar eller plockar upp tjejer på krogen, och jag vill inte heller ha något förhållande. Jag vill bara bryta den här onda cirkeln jag hamnat i och ha sex med någon som jag inte behöver betala.
Jag vill börja med dom kvinnor som kanske är lika desperata som jag är och kanske är lättast att plocka upp. Frågan är bara, hur gör man? Man kan ju inte bara gå fram och fråga om hon vill knulla, eller?
Är du ute efter ett knull är det enkelt, du letar upp en krog med många finskor. Drick dig appackad men inte så att du trillar omkull eller somnar. Efter någon kommer nån att sätta sig i ditt knä sen funkar det.
Finns ett annat men mer krångligt sett nu i coronatider, du letar upp att par irländare dela ett par liter wiskey med dem.
Sen letar du på en Engelsk brud.
Dessa ideer funkade bra för mig under 80talet, men borde forfarande fungera.
Däremot så hittar du inte en långvarig partner på dessa sätt, då bör du vara nykter och hitta nån som delar dina intressen.