Citat:
Ursprungligen postat av
mrolson
Seris frga. Hur svrt r det om man inte har ngra som helst krav p lder och/eller utseende och ser normalsnygg ut sjlv?
Jag har haft sex med ver 100 kvinnor. Av dom 100 kvinnorna r det kanske bara 4-5 som jag inte betalat, dvs i princip alla har varit prostituerade. Det brjade med att jag tnkte att det skulle vara ett bra stt att trna upp mina sexuella frdigheter p, men istllet fastnade jag i ett sorts beroende som det varit jvligt svrt att bryta och nu r jag livrdd fr att ha sex med "vanliga kvinnor". Jag har inget aning om hur man raggar eller plockar upp tjejer p krogen, och jag vill inte heller ha ngot frhllande. Jag vill bara bryta den hr onda cirkeln jag hamnat i och ha sex med ngon som jag inte behver betala.
Jag vill brja med dom kvinnor som kanske r lika desperata som jag r och kanske r lttast att plocka upp. Frgan r bara, hur gr man? Man kan ju inte bara g fram och frga om hon vill knulla, eller?
r du ute efter ett knull r det enkelt, du letar upp en krog med mnga finskor. Drick dig appackad men inte s att du trillar omkull eller somnar. Efter ngon kommer nn att stta sig i ditt kn sen funkar det.
Finns ett annat men mer krngligt sett nu i coronatider, du letar upp att par irlndare dela ett par liter wiskey med dem.
Sen letar du p en Engelsk brud.
Dessa ideer funkade bra fr mig under 80talet, men borde forfarande fungera.
Dremot s hittar du inte en lngvarig partner p dessa stt, d br du vara nykter och hitta nn som delar dina intressen.