• 1
  • 2
2020-07-18, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Hur kan man undvika s billiga kvinnor som har haft Tinder/Badoo osv? r det ofrskmt att frga om dom r med eller har varit med p dom tjnsterna?

Vad spelar det fr roll? Ingen behver va billig pga man anvnt en dejting app.
Att va s petig och tycka det r "billigt eller osexigt" fr man nog rkna med att bli ensam istllet
Citera
2020-07-18, 13:11
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Ltsas som att du vill lra knna henne som person... Sedan kommer man smidigt in p mnet om efterfest och en sak leder till en annan. Kom dock ihg att ett nej r ett nej sedan...

Va? Det dr lter ju sjukligt omstndigt..

TS: Kom ihg att ett Nej inte alltid r ett Nej!
Citera
2020-07-18, 20:41
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Seris frga. Hur svrt r det om man inte har ngra som helst krav p lder och/eller utseende och ser normalsnygg ut sjlv?

Jag har haft sex med ver 100 kvinnor. Av dom 100 kvinnorna r det kanske bara 4-5 som jag inte betalat, dvs i princip alla har varit prostituerade. Det brjade med att jag tnkte att det skulle vara ett bra stt att trna upp mina sexuella frdigheter p, men istllet fastnade jag i ett sorts beroende som det varit jvligt svrt att bryta och nu r jag livrdd fr att ha sex med "vanliga kvinnor". Jag har inget aning om hur man raggar eller plockar upp tjejer p krogen, och jag vill inte heller ha ngot frhllande. Jag vill bara bryta den hr onda cirkeln jag hamnat i och ha sex med ngon som jag inte behver betala.

Jag vill brja med dom kvinnor som kanske r lika desperata som jag r och kanske r lttast att plocka upp. Frgan r bara, hur gr man? Man kan ju inte bara g fram och frga om hon vill knulla, eller?

Det r bara en minoritet av mn som klarar att ragga upp kvinnor p krogen. De flesta kvinnor p krogen r ju fr vrigt inget att ha utom just fr sex. Vettiga mnniskor gr inte p krogen.
Citera
2020-07-18, 22:52
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
...

Jag vill brja med dom kvinnor som kanske r lika desperata som jag r och kanske r lttast att plocka upp. Frgan r bara, hur gr man? Man kan ju inte bara g fram och frga om hon vill knulla, eller?
Jo, det kan man faktiskt. Gr du det tillrckligt mnga gnger fr du napp.
Annars kan du ju prova ngon dejtingsajt. Dr finns mnga desperata och ser du ok ut sjlv finns det nog en hel del fettos som r villiga.
Citera
2020-07-19, 10:08
Medlem
--corys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Va? Det dr lter ju sjukligt omstndigt..

TS: Kom ihg att ett Nej inte alltid r ett Nej!

Kp en hora d fr du som du vill.
Citera
2020-07-19, 11:22
Medlem
jewclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --cory
Kp en hora d fr du som du vill.
Det fr jag nd, behver inte betala ngot. Vad har du fr syn p livet egentligen? Lter ju helt sjuk!
Citera
2020-07-19, 19:54
Medlem
--corys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewclaw
Det fr jag nd, behver inte betala ngot. Vad har du fr syn p livet egentligen? Lter ju helt sjuk!
Orkar inte debattera med en autist besserwisser som dig
Citera
2020-07-19, 20:15
Medlem
Citat:
Seris frga. Hur svrt r det om man inte har ngra som helst krav p lder och/eller utseende och ser normalsnygg ut sjlv?

Jag har haft sex med ver 100 kvinnor. Av dom 100 kvinnorna r det kanske bara 4-5 som jag inte betalat, dvs i princip alla har varit prostituerade. Det brjade med att jag tnkte att det skulle vara ett bra stt att trna upp mina sexuella frdigheter p, men istllet fastnade jag i ett sorts beroende som det varit jvligt svrt att bryta och nu r jag livrdd fr att ha sex med "vanliga kvinnor". Jag har inget aning om hur man raggar eller plockar upp tjejer p krogen, och jag vill inte heller ha ngot frhllande. Jag vill bara bryta den hr onda cirkeln jag hamnat i och ha sex med ngon som jag inte behver betala.

r du ute efter ett knull r det enkelt, du letar upp en krog med mnga finskor. Drick dig appackad men inte s att du trillar omkull eller somnar. Efter ngon kommer nn att stta sig i ditt kn sen funkar det.
Finns ett annat men mer krngligt sett nu i coronatider, du letar upp att par irlndare dela ett par liter wiskey med dem.
Sen letar du p en Engelsk brud.
Dessa ideer funkade bra fr mig under 80talet, men borde forfarande fungera.
Dremot s hittar du inte en lngvarig partner p dessa stt, d br du vara nykter och hitta nn som delar dina intressen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in