2020-07-19, 16:16
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Kul kul! Men som att se fotboll på TV ungefär!

Ja vill du uppleva det live får du betala, vad är ditt problem?
Citera
2020-07-19, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Ja det är synd om de fattiga som inte har råd med tandvård och tvingas gå med trasiga tänder för att du vill slösa bort pengarna på pyjamasdans, skäms du

Sök för dom trasiga tänderna, ingen ska behöva gå med det, det löser sig nog, fråga Folktandvården eller vårdcentralen hur du ska göra!
Senast redigerad av Havskung 2020-07-19 kl. 16:29.
Citera
2020-07-19, 16:27
Medlem
Citat:
Ja vill du uppleva det live får du betala, vad är ditt problem?

Alla ska ha tillgång till musikteater mm! 5000 per biljett är för dyrt!
Citera
2020-07-19, 16:34
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Sök för dom trasiga tänderna, ingen ska behöva gå med det, det löser sig nog, fråga Folktandvården eller vårdcentralen hur du ska göra!

Jag klarar mig men det finns många fattiga som inte har råd eftersom du slösar bort pengarna på pyjamasdans som man kan se gratis på Youtube. Skäms du inte?

Citat:
Alla ska ha tillgång till musikteater mm! 5000 per biljett är för dyrt

Varför skulle de inte klara av att hålla ett lägre pris är 5000 kr per biljett när världsartister klarar av det som flyger hit med privatjet och har massor av personal? Det måste vara något allvarligt fel med deras affärsmodell.
Citera
2020-07-19, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speitmeister
Tycker du verkligen att folk ska få dö i rännstenen medans din finkultur får bidrag?

Folk kommer att dö i rännstenen i alla fall, även om man utrotar den klassiska konsten!
Citera
2020-07-19, 16:38
Medlem
Citat:
Vad fan, har jag aldrig sagt att dom ska göra!! Det finns fonder att söka för mindre bemedlade, lusläst dom, stackarn! Fast jag trodde ju förstås dom redan hade hjälp av Socialen! Jag förutsätter att pengarna varken går till röka eller kröka!

Troll

Du duckar fråga efter fråga och kommer med nya helt idiotiska argument.

Hur många frågor har du duckat nu? 15 ? Du verkar leva i en fantasivärld. Hur vore det om du undersökte hur samhället egentligen fungerar?
Citera
2020-07-19, 16:39
Medlem
Citat:
Folk kommer att dö i rännstenen i alla fall, även om man utrotar den klassiska konsten!

I din fantasivärld ja.
Citera
2020-07-19, 16:40
Medlem
Citat:
Jag klarar mig men det finns många fattiga som inte har råd eftersom du slösar bort pengarna på pyjamasdans som man kan se gratis på Youtube. Skäms du inte?

Varför skulle de inte klara av att hålla ett lägre pris är 5000 kr per biljett när världsartister klarar av det som flyger hit med privatjet och har massor av personal? Det måste vara något allvarligt fel med deras affärsmodell.

Dom fattiga får prata med sina socialsekreterare, pensionärerna får prata med vårdcentralen om remiss, ingen ska gå med trasiga tänder!

Man kan inte dansa Svansjön på Råsunda!
Citera
2020-07-19, 16:43
Medlem
Citat:
Dom fattiga får prata med sina socialsekreterare, pensionärerna får prata med vårdcentralen om remiss, ingen ska gå med trasiga tänder!

Man kan inte dansa Svansjön på Råsunda!

Det funkar inte så i verkligheten.
Citera
2020-07-19, 16:43
Medlem
Citat:
Troll

Du duckar fråga efter fråga och kommer med nya helt idiotiska argument.

Hur många frågor har du duckat nu? 15 ? Du verkar leva i en fantasivärld. Hur vore det om du undersökte hur samhället egentligen fungerar?

Det är du som är ett troll, här försöker jag hjälpa, men du är bara otacksam!
Citera
2020-07-19, 16:45
Medlem
Citat:
Det är du som är ett troll, här försöker jag hjälpa, men du är bara otacksam!

Stjälpa menar du? Hur mycket teater kollar du på? I verkligheten funkar det annorlunda.
Citera
2020-07-19, 16:46
Medlem
Citat:
I din fantasivärld ja.

Det är inte säkert du får gratis tandvård bara för att man monterar ner kulturstödet i alla fall!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in