2020-07-17, 11:54
Medlem
Hej, jag är sugen på att skaffa en tatuering och har vart de i ett bra tag nu. Problem är bara att jag har inte en jävla aning om vart jag ska ha den och vad det ska vara.

Jag är för kräsen för att ta någon generisk tatuering, någon som har förslag på hur fan man hittar inspiration.
Citera
2020-07-17, 12:08
Medlem
TrueCs avatar
Om du frågar efter motiv här så är du ju motsatsen till kräsen.

Gå till en riktigt duktig tatuerare, ha bara grundidéer så för denne jobba fritt, brukar bli bäst då
Citera
2020-07-17, 12:09
Medlem
BucNasty-s avatar
Sök på google för ideer
Citera
2020-07-17, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Williewanka
Hej, jag är sugen på att skaffa en tatuering och har vart de i ett bra tag nu. Problem är bara att jag har inte en jävla aning om vart jag ska ha den och vad det ska vara.

Jag är för kräsen för att ta någon generisk tatuering, någon som har förslag på hur fan man hittar inspiration.

”No regret” i svanken kanske?
Citera
2020-07-17, 12:19
Medlem
BucNasty-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glamoureus
”No regret” i svanken kanske?

Då är "Insert Coin Here" bättre
Citera
2020-07-17, 12:35
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:

Hur gammal är du?
Citera
2020-07-17, 12:40
Medlem
PommesOchKebabs avatar
En tår under ögat är en ganska bra första tatuering.
Eller KILL på knogarna?

// PoK
Citera
2020-07-17, 12:51
Medlem
elopis avatar
Kolla upp tatuerare och vad de gör, alla har sin egen stil så någon vars konst du gillar kan säkert öppna för din egen fantasi att komma in och leka lite.
Citera
2020-07-17, 12:58
Medlem
Citat:

Om du är kräsen så gör ingen tatuering. Tänk så här: hur många t-shirts med motiv, som du köpte för tio år sedan, tycker du är snygga idag? Troligtvis inga. Du kommer tycka likadant om din tatuering, fast den kan du inte ta av dig. Du kommer garanterat att ångra dig om du gör en tatuering. Alla ångrar sig till slut. Tatueringar är så jävla fult jämfört med en ren kropp.

Ett råd från en som ångrar som fan att han satte nålar i skinnet.
Citera
2020-07-17, 13:03
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hbphys
Ett råd från en som ångrar som fan att han satte nålar i skinnet.

Jag ångrar mig också, ibland! Ena dagen har jag inget i mot dem och andra dagar kan jag tänka ''skulle gjort något annat''.

Och kan fjantar som går ot med ''åhh tatueringar är fult och dumt'' hålla sig borta från tråden? Hur svårt är det att hålla sig till vad tråden handlar om? Jävla kärringar.

// PoK
Citera
2020-07-17, 13:39
Medlem
Unisertits avatar
Carpe Diem på underarmen. Eller japanska tecken eller kinesiska som säger något flummigt på svanken.

Eller en jävla drake som täcker ryggen.
Citera
2020-07-17, 13:59
Bannlyst
De tatueringar jag ångrar mest är de välgjorda. Förvisso snygga motiv men hade säkert gjort något annat om det var i dag.

De jag aldrig ångrat är de som kompisar gjort, vilket är majoriteten av mina gaddar. Förvisso väldigt dåligt gjorda men är fina minnen för mig, lite som en påminnelse om en viss tid i livet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in