2022-09-14, 18:17
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bukfylla
Men snälla rara.. Det har aldrig hänt tidigare så varför skulle det vara så nu?

https://m.youtube.com/watch?v=yWgxORqn478

Jag minns en annan kille i TUF som fick grym muskelspasmer, missminner jag mig inte var han Clay Guidas bror som blev diskad av doktorn.

Off the top of my mind kommer jag inte på något ytterliggare fall just nu och jag orkar inte googla
Citera
2022-09-14, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
https://m.youtube.com/watch?v=yWgxORqn478

Jag minns en annan kille i TUF som fick grym muskelspasmer, missminner jag mig inte var han Clay Guidas bror som blev diskad av doktorn.

Off the top of my mind kommer jag inte på något ytterliggare fall just nu och jag orkar inte googla
Diskad och fick alltså inte tävla.
Citera
2022-09-14, 18:25
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Diskad och fick alltså inte tävla.

"Jason Guida.

Guida, a veteran fighter and older brother to UFC lightweight Clay Guida, is perhaps best known for his inability to make weight for a “TUF 8” opening-round elimination fight. His quest to cut the final weight was the focus of the “TUF 8” season debut and ended as he pleaded with Nevada State Athletic Commission officials, who said he could no longer safely cut any more weight."

Doktorn tittade på honom och gav sitt besked till State Athletic Commission som inte tillät honom att fortsätta sin weight cut

Vill du vända och vrida mer på det så får du nästan ladda ned säsongen, tror det var första avsnittet men jag kan minnas fel
Citera
2022-09-14, 18:26
Medlem
Citat:
"Jason Guida.

Guida, a veteran fighter and older brother to UFC lightweight Clay Guida, is perhaps best known for his inability to make weight for a “TUF 8” opening-round elimination fight. His quest to cut the final weight was the focus of the “TUF 8” season debut and ended as he pleaded with Nevada State Athletic Commission officials, who said he could no longer safely cut any more weight."

Doktorn tittade på honom och gav sitt besked till State Athletic Commission som inte tillät honom att fortsätta sin weight cut

Vill du vända och vrida mer på det så får du nästan ladda ned säsongen, tror det var första avsnittet men jag kan minnas fel
Vad är det du inte förstår?
Citera
2022-09-14, 18:32
Medlem
Citat:
Men snälla rara.. Det har aldrig hänt tidigare så varför skulle det vara så nu?
Det har visst hänt både inom UFC och även andra MMA organisationer att läkare har stoppat viktnedgångar dvs vattenbantning innan match om de anser att fighters hälsa är i fara.
Citera
2022-09-14, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Det har visst hänt både inom UFC och även andra MMA organisationer att läkare har stoppat viktnedgångar dvs vattenbantning innan match om de anser att fighters hälsa är i fara.
Och sen har de fått tävla efteråt?
Citera
2022-09-14, 18:46
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84

Händer mer och mer nuförtiden än förr. Minns att det blev hårdare tag och mer diskussion efter videon på Joannas viktnedgång:https://youtu.be/1yoAb7Hicw8
Citera
2022-09-14, 19:20
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Vad är det du inte förstår?

Jag förstår inte varför du är så otrevlig
Citera
2022-09-14, 19:24
Medlem
Citat:
Jag förstår inte varför du är så otrevlig
Okej sant sorry! Men för att du argumenterar för någonting annat och att det är så uppenbart att det var fuffens och att den sista man ska lyssna på och hänvisa till då, är Dana White.
Citera
2022-09-14, 19:39
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Okej sant sorry! Men för att du argumenterar för någonting annat och att det är så uppenbart att det var fuffens och att den sista man ska lyssna på och hänvisa till då, är Dana White.

Man kan tycka det ena och det andra om DW, men någon lögnare är han dock inte.

Sen är det rätt kul att han bemötte dig och dom andra konspirationsdårarna i presskonferensen.
Citera
2022-09-14, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
Man kan tycka det ena och det andra om DW, men någon lögnare är han dock inte.

Sen är det rätt kul att han bemötte dig och dom andra konspirationsdårarna i presskonferensen.
Okej fast det stämmer ju inte din lilla foliehatt. Orkar absolut inte söka mer åt dig men varsågod

https://www.thethings.com/16-times-d...nted-ufc-fans/
Citera
2022-09-14, 19:54
Medlem
bobo909s avatar
Citat:
Okej fast det stämmer ju inte din lilla foliehatt. Orkar absolut inte söka mer åt dig men varsågod

https://www.thethings.com/16-times-d...nted-ufc-fans/

Haha, vilken jävla hater källa Minst hälften av rubrikerna var ju bara ren diss utan innehåll.

Men visst, det har du rätt i, att han t.ex. ändrade uppfattning om damfighting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in