Flashback bygger pepparkakshus!
2022-09-11, 07:27
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Vänder ryggen och tar pauser mitt i matchen.
Det är helt off.

Det är show! Aspie?
Citera
2022-09-11, 07:29
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Det är show! Aspie?
Att stanna upp och pausa flera gånger är ingen show. Hade han inte andats tungt så hade jag accepterat det. Han är en intressant fighter men en dålig människa. Han attraherar såna fans.
Citera
2022-09-11, 07:30
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Att stanna upp och pausa flera gånger är ingen show. Hade han inte andats tungt så hade jag accepterat det. Han är en intressant fighter men en dålig människa. Han attraherar såna fans.

Första matchen du ser med Nathan?
Citera
2022-09-11, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pokpokpok
Han är grym khamzat, men hans stil är hemsk. Blir inte långvarig om alla hatar honom
Ehhh jo hälften av alla älskar honom och den andra hälften vill se honom få stryk så det blir en win win både för Khamzat och UFC, ungefär som med Conor McGreggor.

Även om alla skulle vilja se honom få stryk så genererar det tittare, pengar till UFC och högre lön till Khamzat.

Frågan är dock vem som vågar steppa upp och ta risken att möta honom nu ? Troligtvis så är svaret på den frågan Colby eller Usman om vi talar WW.
Citera
2022-09-11, 07:32
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Första matchen du ser med Nathan?
Har sett många matcher och presskonferenser.
Förra matchen skulle han ha vunnit om han inte tauntade. Taunting, alltså göra gester och provocera. Såg du den matchen? Minns inte motståndaren.
Citera
2022-09-11, 07:33
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Har sett många matcher och presskonferenser.
Förra matchen skulle han ha vunnit om han inte tauntade. Taunting, alltså göra gester och provocera. Såg du den matchen? Minns inte motståndaren.
Okej, hur ska jag veta om du inte säger vem motståndaren var?
Citera
2022-09-11, 07:38
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Okej, hur ska jag veta om du inte säger vem motståndaren var?

Leon Edwards; nuvarande mästare i klassen.
Citera
2022-09-11, 07:51
Medlem
De flesta av dom här "idrottsmännen", ser ut som fängelsekunder, så man blir ju inte förvånad när dom beter sig som det.
Citera
2022-09-11, 07:54
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Leon Edwards; nuvarande mästare i klassen.

Tror faktiskt inte jag sett den, var väll för ett år sedan?
Citera
2022-09-11, 07:56
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
De flesta av dom här "idrottsmännen", ser ut som fängelsekunder, så man blir ju inte förvånad när dom beter sig som det.

Ja du måste sätta idrottsmännen inom citattecken, för dom slåss ju bara.
Dom latchar runt på gymmet lite med sina polare och slåss en till två gr per år.
Citera
2022-09-11, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Han tar inte bältet till sverige eftersom han inte är svensk, tror du verkligen att någon svensk ser muslim apan som svensk?

Muslimen gick upp i vikt för att han inte vågade möta diaz, mycket fegt beteende, men man kan inte vänta sig annat från en muslim!
Jag väntade med att svara dig tills khamzat förnedrade Holland och nu såg du va han gjorde, och Diaz skulle bli ännu mer förnedrad om de möttes så invänta nu adesanya och costa din patetiska nolla, enda hunden är du och din nolla till farsa 😂😂😂😂😂Allahu Akbar
Citera
2022-09-11, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014

Derrick Lewis tänker jag på direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in