2022-09-10, 20:03
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Rat lip möter Kevin
Holland. Han förtjänar en riktig omgång. 3.5 kg. Det är lite väl så nåt var i görningen.

kl 4 i natt tror jag va
Citera
2022-09-10, 20:05
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
kl 4 i natt tror jag va
Det stämmer. Jag kollar på eventet när jag vaknar. Nate och Tony blir mycket intressant. Båda tål så mycket stryk så någon kommer vinna på beslut.
Citera
2022-09-10, 20:07
Medlem
Blir det ny match för islamist fettot?
Citera
2022-09-10, 20:08
Medlem
BlackPetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
blir det någon match för läppen i natt

Citat:
Ursprungligen postat av KnullaBella
Blir det ny match för islamist fettot?

Han ska väl möta Kevin Holland istället? Eller är det jag som missförstått?
Citera
2022-09-10, 20:12
Medlem
3,5 kg? Ja då är det ingen 'tabbe' eller 'misstag'.

Återstår väl att se, vid framtida invägningar, om han blivit dekadent och avslappnad efter att ha blivit insläppt i UFC-värmen.

Har varit väldigt underhållande att se hittills. Ett sånt jävla tempo i skallen på karln i fighter, så han nästan fintar bort sig själv ibland. Knocken av Ikram Aliskerov (länk) tyckte jag visade på en otrolig intuition/improvisation från Chimaev.

Men när han mötte Gilbert Burns, då var Chimaev liksom annorlunda. Mycket av den där närmast barnsliga, respektlösa lekfullheten och tempot var som bortblåst. Bra fight ändå, han började som vanligt, men sen .. det var liksom inte den Chimaev man sett innan.

Hoppas inte det här är början på nåt negativt, skita i att sköta matchvikten osv.
Senast redigerad av Robbinist 2022-09-10 kl. 20:17.
Citera
2022-09-10, 20:19
Medlem
Eustaches avatar
Och jag som trodde att det var trash talk han var överlägset sämst på, men han är tydligen ännu sämre på att ta chansen.

Jag får vibbar av att han missade invägningen med flit för att han vill undvika förnedringen att åka på stryk. Han chickade ur helt enkelt.
Citera
2022-09-10, 20:29
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModelX
Haha fan han måste vara speciell för dig.
Lägger ner såhär mycket tid på att hata på en person du inte känner. Krya på dig gubben.

PROJICERING AT ITS BEST

Förlåt visste inte att det var så känsligt, jag hade kritiserat Gunde Svan också om han kom tjock och i dålig form till VM eller dom olympiska spelen.

*Klapparliteförsiktigtpåhuvudet*
Senast redigerad av SMART4SS 2022-09-10 kl. 20:40.
Citera
2022-09-10, 20:39
Medlem
Har försökt hitta någon intervju eller statement från UFC-läkaren men verkar inte kommit upp något. I ett klipp på ESPN MMA säger han själv att trots läkarens order ville han fortsätta banta men fick då nej som svar. Han säger även att han bulkat och trodde han skulle fightats i oktober först. Det får väl ändå sägas att det är riktigt oproffsigt att då tacka ja till matchen på kort varsel, om han bulkat hela sommaren och trodde han skulle gå ner allt han lagt på sig under dom månaderna på bara några få veckor.

https://www.youtube.com/watch?v=F6vGZ88h5yY

Edit: lol såg kommentarerna på videon nu, många som tror det är något fuffens bakom. Verkar va många som tror att det inte va hans egna beslut att missa vikten. Vad tror ni?
Senast redigerad av Splittad 2022-09-10 kl. 20:43.
Citera
2022-09-10, 20:40
Medlem
Han skulle behöva ett kok stryk!
Citera
2022-09-10, 20:41
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackPete
Han ska väl möta Kevin Holland istället? Eller är det jag som missförstått?

ja på morgonen
Citera
2022-09-10, 20:41
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Han skulle behöva ett kok stryk!

Ja, men jag törs då fan inte.
Citera
2022-09-10, 20:43
Medlem
Fuck, hade sett fram emot denna match. Aja, blir väl bra ändå. Men TS har rätt att det är sjukt dåligt av honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in