2011-12-23, 21:08
Medlem
Softis...s avatar
Det verkar som så. Det är skillnad på bonka bonka och banka banka.
Citera
2011-12-26, 01:21
Medlem
Den där Olof Skipper är ju en informativ lustigkurre.

På hans webbplats är det första som dyker upp - om Olof Skipper - meningen:
Citat:
En av världens mest intressanta coacher och utvecklare ...
(Information om Olof m.a.o. ...)

Enligt Ratsit bor han på Fleminggatan i Stockholm (själv).

Han har enligt dito två stycken bolagsengagemang: Skipper AB och Skipper International AB. Skipper AB ligger på Götgatan. I det bolaget finns förutom Olof ... Anna Skipper.
Dessa två tillsammans är själva styrelsen.
På samma gatuadress, Götgatan 26, är – Anna Skipper folkbokförd ...

Citat:
Ursprungligen postat av Redlady
Enligt Expressens pappersupplaga skall de skiljas!
Pappren inlämnade och där står att det är bråk som urartat är grunden till skilsmässan.

Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Det verkar som så. Det är skillnad på bonka bonka och banka banka.
De bor ju tydligen också på skilda adresser – hur länge de nu har gjort det ...

Jag kan förstå Anna att hon behöver något nytt s.a.s. Olof är ju f.ö. 13 år äldre, han är 56 år.
Anna kanske borde titta nedåt åldersmässigt i stället ...
Citera
2012-04-14, 12:49
Medlem
bernankes avatar
Skipper torskade mot Danske Bank i TR nyligen, och får alltså inte tillbaka sina €50,000, samt åläggs betala sköna rättegångskostnader på mer än 100,000 kr. Det går inte bra nu
Citera
2012-04-14, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bernanke
Skipper torskade mot Danske Bank i TR nyligen, och får alltså inte tillbaka sina €50,000, samt åläggs betala sköna rättegångskostnader på mer än 100,000 kr. Det går inte bra nu

Glädjande, hade hon nöjt sig med vad hon kan, (Visa Funbags i rutan) så kanske allt varit lugnt. Låter man sig dras med i skit-tv kan man dra. Ingen köper något av vad någondera Skipper säger.
De köper en del av henne som de sedan tror sig ska dra med dem i hennes glans.
Citera
2012-04-16, 09:23
Medlem
Tv-profil förlorade mot
Danske Bank
Makarna Skipper förlorar 50 000 Euro till någon med ett Turkiskt konto låter som någon form av misslyckad skatteplanering där man stämmer banken. Någon som vet mera?

http://di.se/Artiklar/2012/4/13/2642...t-Danske-bank/
Citera
2012-06-26, 02:22
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bevakasha
Det stämmer att Anna röker som en borstbindare. Jag jobbade på ett företag för några år sedan där en av mina kollegor hade bolag ihop med Skipper's så de umgicks flitigt på fritiden, bland annat gick de ut och festade och Anna var alltid hispig när hon skulle ut och röka på krogen så att folk inte skulle känna igen henne så det "ryktet" stämmer till 100%.

Haha! Att hon är nojjig över att någon ska "upptäcka" henne när hon röker har jag själv upplevt. Då gick hon och gömde sig i/bakom något buskage mer eller mindre. Kan väl dock till viss del förstå henne om hon är ute och festar där det befinner sig mycket folk, då det garanterat lär hagla med kommentarer från fulla typer.
Citera
2012-07-14, 14:40
Medlem
sanctissimuss avatar

Anna Skipper i bitter miljonstrid med svärmor... det rör sig om 3 miljoner kronor som Laila Skipper anser sig ha lånat ut till Anna Skipper...

källa
Citera
2012-07-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus

Anna Skipper i bitter miljonstrid med svärmor... det rör sig om 3 miljoner kronor som Laila Skipper anser sig ha lånat ut till Anna Skipper...

källa

Vilken äcklig hora!!! Så nu när pengarna förts över till Anna Skippers turkiska bankkonto så kommer dessa att ingå i bodelningen. I bästa fall får Olof Skippers en bråkdel som han kan ge tillbaka till sin mor.

Nu målar jag upp den svartaste bilden, men jag ser ingen ärlighet i det som framgår av artikeln.

Men med tanke på att Anna Skipper försöker få folk smala samtidigt som hon själv är en fet kossa så känner jag inget direkt förtroende för henne.

Luktar en kvinnas tjuvaktiga lögn lång väg!
Citera
2012-07-14, 15:07
Medlem
jonte-malmos avatar
med tanke på hur sliten kärringen ser ut så kan man ju undra vad hon har ätit.
Citera
2012-07-14, 16:34
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av favxkvadrat
Vilken äcklig hora!!! Så nu när pengarna förts över till Anna Skippers turkiska bankkonto så kommer dessa att ingå i bodelningen. I bästa fall får Olof Skippers en bråkdel som han kan ge tillbaka till sin mor.

Nu målar jag upp den svartaste bilden, men jag ser ingen ärlighet i det som framgår av artikeln.

Men med tanke på att Anna Skipper försöker få folk smala samtidigt som hon själv är en fet kossa så känner jag inget direkt förtroende för henne.

Luktar en kvinnas tjuvaktiga lögn lång väg!

hur jäv.. svårt kan det vara att printa ner några uppgifter på ett papper och det oavsett om det rör sig om ett lån eller en gåva?
Citera
2012-07-14, 22:00
Medlem
Shaytaniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
hur jäv.. svårt kan det vara att printa ner några uppgifter på ett papper och det oavsett om det rör sig om ett lån eller en gåva?

Behövs inga papper. Alla förstår väl det fullkomligt orimliga att någon person på jordklotet ger bort allt de äger och har till Anna Skipper.

Jag anser att detta är en av de värsta vidrigheterna jag hört i mitt liv. Äckelhoran Anna Skipper har lurat en gammal tant på 3 miljoner. Hoppas att hon inte kommer undan. Hon ska in i fängelse. För såna som Anna Skipper ska det inte finnas något annat än livstids fängelse. Mitt blod kokar av hat!
Citera
2012-07-16, 12:16
Medlem
sanctissimuss avatar

äktenskapsskillnad m m inkom 2011-12-21

stämningsansökan: Anna Skipper yrkar:
dom på äktensskapsskillnad mellan makarna
att hon tillerkännes kvarboenderätten till bostaden på Götgatan 26
att tingsrätten beslutar om besöksförbud mot Olof Skipper

Anna Skipper har störst behov av bostaden.
Olof Skipper tagit sig in i bostaden på Götgatan med hjälp av låssmed och bytt lås.
Anna Skipper fruktar att vara i närheten av sin make Olof Skipper.
makarna saknar äktenskapsförord.
varit gifta sedan sept 2005.
de innehar bostadsrätter i sverige och utomlands.
Anna Skipper vill skiljas men maken Olof accepterar inte.
makarna innehar egendom i Turkiet. Olof Skipper löpte amok under okt 2011. Anna hotades till livet.

förlikningsbekräftelse:
parterna har träffat förlikning i målet... yrkandena rörande kvarboenderätt/besöksförbud återkallas...
äktenskapsskillnad kvarstår i målet...

källa

edit!

NACKA TINGSRÄTT - 2007-11-21 - B 5078-07 - OLOF Skipper

källa

edit2!

STOCKHOLMS TINGSRÄTT - 2012-03-22 - T 2180-11

KÄRANDE:
ANNA Skipper
OLOF Skipper

SVARANDE:
Danske Bank A/S, Danmark

källa
Senast redigerad av sanctissimus 2012-07-16 kl. 12:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in