2006-05-05, 21:54
Medlem
Drapåtrissors avatar
Vore intressant att se två medlemmar utan andras inblandning får föra en konstruktiv dialog i ett visst ämne. Varför inte en utmanartåd utan dom stränga regler som blev tidigare debattforumets fall? Ta t.ex den här tråden http://www.flashback.org/showthread.php?t=324983 Två användare får utan annan inblandning själva debattera för sin sak. Kanske ett bra namn på underforumet vore t.ex "Duellen". Lite som "Har du öppnat käften så får du stå ditt kast" utmaning. Men visserligen poppar liknande trådar upp med jämna mellanrum men varför inte sammla dom under en egen trådkategori?
Citera
2006-05-05, 22:09
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Nej det verkar missbildat.

*tråd låst och kastad i papperskorgen*
Citera
2006-05-05, 22:14
Medlem
roccs avatar
Jag tycker det verkar intressant att kunna koncentrera sig helt
på två debattörer då det gärna blir allt för rörigt och OT i de flesta
flashbackdiskussioner. Bra förslag.
Citera
2006-05-05, 22:15
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Nej det verkar missbildat.

*tråd låst och kastad i papperskorgen*
Jag utmanar dig på duell i det populär nya forumet "Duellen" Ta med ett extra par kalsonger.
Citera
2006-05-05, 22:19
Medlem
Ruskigbusss avatar
Tja, jag fick ju - i brist på bättre - "förmånen" att modda i det gamla Debattforumet. Och visst finns kapaciteten bland FB:s medlemmar, men tyvärr verkar orken sämre.

Ett duellforum kanske är en väg.

Eller så kan man ju faktiskt ha duelltrådar i ALLA forum? Trådar där icke-deltagande inte får delta. Tekniskt blir det nog svårt att särskilja, utan det får bli tillägg till reglerna i så fall.
Citera
2006-05-05, 22:20
Medlem
Soda_Popinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Jag utmanar dig på duell i det populär nya forumet "Duellen" Ta med ett extra par kalsonger.

Jag duellerar alltid naken. Om du är chicken så skulle du aldrig ha kastat handskarna.

Jag har rätt, du anar att du har fel.. men du har jävligt fel.

Are you ready?

Let´s get it ON!
Citera
2006-05-05, 22:29
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soda_Popinski
Jag duellerar alltid naken. Om du är chicken så skulle du aldrig ha kastat handskarna.

Jag har rätt, du anar att du har fel.. men du har jävligt fel.

Are you ready?

Let´s get it ON!
Du vinner. Orkar inte tjaffsa med nakna ryssar utan agument.
Citera
2006-05-05, 22:45
Medlem
Läskigs avatar
bra idé, så länge det hålls seriöst och inte blir en massa tramsdiskussioner, blir kul att läsa också om det är två bra debattörer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in