Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Vette faen varför men det där gjorde mig enormt glad att höra. Stabilt av henne och dig att kunna garva av det och ta igen efteråt.
Angående det här med att inte runka, tycker det där med nofap verkar rätt kult-artat personligen men om jag vore du så skulle jag testa men för skojs skull (och verkligen undvika att kolla dom tusentals med hittepå-förklaringar om testosteron och faen och hans moster som brukar dras fram av folk som läst wikisidor som "forskning"). Folk är sjukt annorlunda på den här fronten, och allas sexualitet är en rätt absurd soppa av prylar - så det vettigaste du har att göra är att testa och känn efter på egen hand vad du mår bra av.
Gör det till en kul grej nu bara istället för nåt hetsigt och maniskt tjaffs. Om du har sex ett par gånger i veckan ändå gissar jag att du har partner, så... snacka med henne (nu gissar jag på vad du sa att du gillade för porr). Jag menar om inte annat kan det vara en kul grej mellan er också.
Håller med att no fab är mest kult. Jag har provat det och de fördelar som lovades visade sig inte finnas.
Det är mest sund förnuft, att runka slentrianmässigt varje dag är nog inte bra för mig, sex blir tråkigt och man vänjer sig med de vackra tjejer som finns på nätet, som gör exact som man drömmer om. Då kan riktig sex bli lite ’meh’. Bättre att ta det lugnt med handen, och inse att man behöver riktigt kontakt med en tjej man gillar för att få superbra sex.