2020-07-20, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
(...) han är skönaste snubben, killen hållde it på sånt heller (...)
Ok, berätta gärna mer om den sköna snubben.
No postcode envy... kommer inte från 163 men är intresserad ändå...
Citera
2020-07-20, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag2010
Två män födda 2002 respektive 2003 häktade på sannolika skäl misstänkta för mord
Solna TR B 6830-20:
* Dagbok
Tack för dagboksanteckningar!
Jaha en 03:a, känns verklighetsavlägset på något vis...
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Inga ja känner igen från tidigare fuppar gällande västerort. Någon som har koll på dessa grabbar?
Ingen koll på dessa heller. De kan ju också vara helt oskyldigt insamlade för syns skull men det är åtminstone den högre misstankegraden... Nya förmågor? Får se om de är hangarounds till några av de etablerade nätverken eller frifräsare...
Citera
2020-07-20, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Tack för dagboksanteckningar!
Jaha en 03:a, känns verklighetsavlägset på något vis...

Ingen koll på dessa heller. De kan ju också vara helt oskyldigt insamlade för syns skull men det är åtminstone den högre misstankegraden... Nya förmågor? Får se om de är hangarounds till några av de etablerade nätverken eller frifräsare...

Jo precis, de verkar inte vara Somalier baserat på namnen iaf, så förmodligen ej SHZ - DP, däremot kanske de har koppling till HH? Då en från HH blev mördad i Tensta kanske detta är någon form av payback då BO verkar ha koppligar till FLG?
Citera
2020-07-20, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postaposcout
Tror jag sett att han två olika Instagram för "Kapten", en äldre och ny... Någon som vet vem han är?
Någon som vet identiteten på "Piraten"?
FLG-Kapten är 4bdisalan J4cfar H4ssan, 21år
Vet inget om identiteten på FLG-Piraten, mer än hans (också minst två) Instagram...
En eller båda av dessa ska vara kusin till Farre och Franky
Citera
2020-07-20, 13:23
Medlem
Citat:
Jo precis, de verkar inte vara Somalier baserat på namnen iaf, så förmodligen ej SHZ - DP, däremot kanske de har koppling till HH? Då en från HH blev mördad i Tensta kanske detta är någon form av payback då BO verkar ha koppligar till FLG?
Svårt att säga, men HH verkar ju onekligen invecklade i någon form av gruff... lite oklart med vilka? Rörigt just nu, misshandlas, skjuts och mördas lite överallt...
Citera
2020-07-20, 13:27
Medlem
Citat:
Svårt att säga, men HH verkar ju onekligen invecklade i någon form av gruff... lite oklart med vilka? Rörigt just nu, misshandlas, skjuts och mördas lite överallt...
Yes, ryktades väl om att det var FLG som stod för dödsmisshandeln? Mina misstankar stärktes om de när jag läste att HHs hämdförsök var påväg att ske i Tensta, för såvitt jag förstått det är det väl där FLG håller till? Har dessutom sett videos tidigare där de gruppmisshandlar folk
Citera
2020-07-20, 13:32
Medlem
Citat:
Yes, ryktades väl om att det var FLG som stod för dödsmisshandeln? Mina misstankar stärktes om de när jag läste att HHs hämdförsök var påväg att ske i Tensta, för såvitt jag förstått det är det väl där FLG håller till? Har dessutom sett videos tidigare där de gruppmisshandlar folk
Japp, håller helt med. Men det har också ryktats lite om att 24K och/eller HSL härsknat till lite, så det behövs lite mer info...
Citera
2020-07-20, 14:06
Medlem
Citat:
Japp, håller helt med. Men det har också ryktats lite om att 24K och/eller HSL härsknat till lite, så det behövs lite mer info...
Jo samtidigt lite konstigt att denna tråd ej fått mr uppmärksamhet... trots allt en 18 åring i västerort som blivit skjuten i huvudet
Citera
2020-07-20, 14:24
Medlem
Aymen Yousif Negash, är inte det rapparen @4yye_ på instagram? Någon som kan bekräfta?
Citera
2020-07-20, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sextontre
Aymen Yousif Negash, är inte det rapparen @4yye_ på instagram? Någon som kan bekräfta?

Black lives matter säger han. Är det han, är det ironi på hög nivå.
Citera
2020-07-20, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av broderlejon10
Om du va från 163 så hadde du förmodligen vetat vem ahmed vällingby är🤣 han är skönaste snubben, killen hållde it på sånt heller. Byt ditt namn ”sextontre” när du it ens vet nått om 163😂
Vet du vilka de häktade är som personer?
Citera
2020-07-20, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiya123
Vet du vilka de häktade är som personer?
Det finns redan länkat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in