Tack alla för svar.
Lite blandat att fråga en sista gång eller strunta i det och gå vidare. Får fundera lite hur jag ska göra.
Nu ska jag gå på semester och åka iväg en sväng.
Så jag kommer inte ha tid först om ett par veckor. Upplevs det ändå som desperat även om den tredje gången drar ut på tiden?
Jag vill ju dock inte upplevas som tjatig/desperat. Å andra sidan har jag funderat så att kan man inte ens ta en lunch på 30 minuter. Då kan det inte finnas något intresse alls.
Personligen skulle jag kunna äta lunch med mer eller mindre vem som helst i 30 minuter. Oavsett kön.
Man hittar alltid något intressant att prata om.
Att hon hade mycket på jobbet fick jag höra av en vän.
Att hon var på semester såg jag av en slump på sociala medier.
Det är ju frågan om den här tjejen vågar ta för sig.
Jag misstänker att så inte är fallet.
Lite blandat att fråga en sista gång eller strunta i det och gå vidare. Får fundera lite hur jag ska göra.
Citat:
Nu ska jag gå på semester och åka iväg en sväng.
Så jag kommer inte ha tid först om ett par veckor. Upplevs det ändå som desperat även om den tredje gången drar ut på tiden?
Citat:
Jag hade frågat en tredje och sista gång. Typ något i stil med ”har du tid att ta en kaffe i veckan?”. Behöver inte röra sig om att umgås i flera timmar utan hitta en stund att prata och lära känna varandra. Sedan kan jag tycka att det är lite märkligt av dig att kolla upp om hennes ursäkter stämmer.
För övrigt är jag kvinna som frågat ut mängder med killar under åren när jag har varit singel. Det är inte som för 100 år sedan och att kvinnor ska sitta hemma och vänta på att rätt person ska fråga ut en. Är man intresserad av någon är det bara att fråga. Vill man ha något så får man försöka ta för sig. Svarar de sedan nej så vet man och kan gå vidare med sitt liv.
För övrigt är jag kvinna som frågat ut mängder med killar under åren när jag har varit singel. Det är inte som för 100 år sedan och att kvinnor ska sitta hemma och vänta på att rätt person ska fråga ut en. Är man intresserad av någon är det bara att fråga. Vill man ha något så får man försöka ta för sig. Svarar de sedan nej så vet man och kan gå vidare med sitt liv.
Jag vill ju dock inte upplevas som tjatig/desperat. Å andra sidan har jag funderat så att kan man inte ens ta en lunch på 30 minuter. Då kan det inte finnas något intresse alls.
Personligen skulle jag kunna äta lunch med mer eller mindre vem som helst i 30 minuter. Oavsett kön.
Man hittar alltid något intressant att prata om.
Att hon hade mycket på jobbet fick jag höra av en vän.
Att hon var på semester såg jag av en slump på sociala medier.
Det är ju frågan om den här tjejen vågar ta för sig.
Jag misstänker att så inte är fallet.
man får helt enkelt göra sitt bästa för att få det man vill ha.