2020-07-30, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soet-goete
Ja jag har absolut fakta,den fula jäveln blev tagen på bar gärning.

Berätta!
Citera
2020-08-02, 18:19
Medlem
Jag skulle också vilja veta mera. Är det någon ifrån trakterna som hört nått ?
Citera
2020-08-02, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BodaKY
Ja jag har. Massa text. Vid varje noterat datum finns ett barnporrbrott noterat samma datum. Vet inte om det skall tolkas som att han filmat eller fotat skiten han sysslat med. ??? Alla nämnda ställena är ju mindre ställen eller byar. Grycksbo det största och det är väldigt litet det med. Flera okänd plats i landet dessutom.

Lägg gärna ut allt du har.
Citera
2020-08-03, 12:25
Medlem
https://forumfiles.com/JeC2X3J1o7/Fa...mst_llan_2_pdf

Andra häktningen
Citera
2020-08-03, 17:39
Medlem
DigglerNicks avatar
Jesus Kristus vad detta äckel till amöba har legat i, hoppas verkligen att någon i hans hemtrakter tar hand om honom!
Citera
2020-08-07, 12:58
Medlem
Förlängd åtals tid till 21/8 utan ny häktesförhandling.
Citera
2020-08-09, 10:54
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frantzen
Var väl ena systerns barn han vart på där i Grycksbo också..
Tydligen hade han smeknamnet Peddojan*jer av kollegorna på jobbet innan det här kom fram, så verkar ju inte vart den mysigaste killen rent allmänt.. 😒

Om arbetskollegorna vetat eller anat något, eftersom han haft smeknamnet. Har dom ett ansvar att ta det vidare till chef eller polis. Man kallas inte "peddo" bara för, eller?
Citera
2020-08-10, 15:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ying-CreUyang
Om arbetskollegorna vetat eller anat något, eftersom han haft smeknamnet. Har dom ett ansvar att ta det vidare till chef eller polis. Man kallas inte "peddo" bara för, eller?

Nej, jag uttryckte mig kanske lite klantigt, de visste absolut inget, utan det var ett öknamn han hade inom branschen rent allmänt Pga sin personlighet och sätt att vara.
Hade de vetat/misstänkt det här så hade de självklart vidtagit åtgärder, han fick ju tex sparken i samma sekund det kom fram att han blivit anklagad..
Citera
2020-08-11, 16:45
Medlem
ying-CreUyangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frantzen
Nej, jag uttryckte mig kanske lite klantigt, de visste absolut inget, utan det var ett öknamn han hade inom branschen rent allmänt Pga sin personlighet och sätt att vara.
Hade de vetat/misstänkt det här så hade de självklart vidtagit åtgärder, han fick ju tex sparken i samma sekund det kom fram att han blivit anklagad..

Ok, bra
Citera
2020-08-12, 13:15
Medlem
När borde hans dom vara klar ? Den 21/8 ?
Citera
2020-08-23, 20:05
Medlem
Nån som vet om dom väckte åtal? När blir rättegången?

Hur får man ut en FUP?
Citera
2020-09-03, 17:44
Medlem
Fram flyttat igen, månadens slut. Kan ta ännu längre tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in