2020-07-14, 00:10
Medlem
Hej

Kan man bestlla mentolciggaretter p ntet? Eller klick? r fr stressad fr att sluta rka nu, och tycker inte om vanliga cigg. Om inte, vilka r dom bsta vanliga ciggaretterna? Tycker inte om att det smakar rk fr lnge och vill inte lukta s mycket infr min partner som tror jag bara festrker hehe
Citera
2020-07-14, 00:59
Medlem
Tja jag kpte ett "fricks" allts ett smakort man stoppar i ciggen p min lokala kiosk. hallon mint tog jag. det fanns flera massa smaker. Det blir svingott smakar exakt som nr klicken fanns. Det str dock att det tar smak efter en timmme men jag skulle sga att det blir bst efter en natt. Mitt pall mall rd smakar nu gott..
Senast redigerad av marlbroman1994 2020-07-14 kl. 01:01.
Citera
2020-07-14, 12:05
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlbroman1994
Tja jag kpte ett "fricks" allts ett smakort man stoppar i ciggen p min lokala kiosk. hallon mint tog jag. det fanns flera massa smaker. Det blir svingott smakar exakt som nr klicken fanns. Det str dock att det tar smak efter en timmme men jag skulle sga att det blir bst efter en natt. Mitt pall mall rd smakar nu gott..
Var exakt stoppar man dem? Frsta gngen jag hr talas om detta.
Citera
2020-07-14, 12:49
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Heter Frizc
https://www.frizcflavor.com/

Hittar ingenstans man kan bestlla skiten online?
Senast redigerad av dobbelina 2020-07-14 kl. 12:52.
Citera
2020-07-14, 12:55
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Heter Frizc
https://www.frizcflavor.com/

Hittar ingenstans man kan bestlla skiten online?
Haha, sg inget p hemsidan om cigg, mest att smakstta andra matvaror, antar att de inte fr gra reklam fr att smakstta cigaretter. Antar att man bara kan stoppa det i paketet.
Citera
2020-07-14, 22:29
Medlem
Citat:

Man stoppar kortet i cigarett packet, jag sg det av en ren tillfllighet i affren igr. Det stod mitt i cigg hyllan.
Citera
2020-07-14, 22:32
Medlem
Citat:
Haha, sg inget p hemsidan om cigg, mest att smakstta andra matvaror, antar att de inte fr gra reklam fr att smakstta cigaretter. Antar att man bara kan stoppa det i paketet.

Exakt p sjlva frpackningen str det dock "flavor your cigarett" och dom placerar smakkorten brevid cigg hyllan s..
Citera
2020-07-15, 16:04
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Man stoppar kortet i cigarett packet, jag sg det av en ren tillfllighet i affren igr. Det stod mitt i cigg hyllan.
Ska hlla gonen ppna. Bra alternativ fr de som faktiskt vill ha smak och r vuxna nog att nd kpa cigg.
Citat:
Exakt p sjlva frpackningen str det dock "flavor your cigarett" och dom placerar smakkorten brevid cigg hyllan s..
S dumt s det r inte klokt!
Citera
2020-07-15, 23:11
Medlem
bunjackens avatar
Citat:

Lt s vara lr ju vara en tidsfrga innan det ocks frbjuds kanske 2022 eller s eller har vi sn tur att det fr fortstta likt vinsatser dvs 23 liter vin fr 350 kronor det r mnga skattekronor som inte kommer in
Citera
2020-08-20, 13:47
Medlem
Det finns lappar man kan lgga in i cigarettpaketet som avger mint smak till cigarretterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in