2020-07-15, 16:13
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kooomplexen
Jag tvivlar starkt på ditt första påståendet, du har en lång gedigen historik på Flashback som indikerar motsatsen men det är egentligen inte relevant
I verkliga livet får man utdelningar så i verkliga livet, med facit i hand, har det inte varit dyrt.
Du springer runt i livet som ett totalt spån som inte fattar någonting, i en ond cirkel där du avfärdar alla med något sånär normal intelligens som flummiga. För du förstår inte, så då måste det ju vara flummigt.

Det är i sådana här sammanhang faktiskt inte du, utan vi andra, som lider av din larviga inställning. Därför lägger jag upp det som denna läxa: både tråden och inlägget du svarade på handlar om marknadens värdering. Eventuellt ROI är alltså helt ointressant. Fullständigt utanför ämnet.

Detta är alltså en extremt korkad miss av dig, och eftersom du lyckades göra ett fortsatt cirkusnummer av det ändå så är det riktigt illa ställt. Jag hoppas läxan biter.
Citera
2020-07-16, 11:06
Medlem
jnilssons avatar
Aktiemarknaden är övervärderad gentemot nollränta...
Citera
2020-07-25, 09:55
Medlem
det är några aktier som är dyrare än andra

https://www.cnbc.com/2020/07/22/these-six-tech-stocks-make-up-half-the-nasdaq-100s-value.html
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in