Citat:
Ursprungligen postat av
ThreefaceFunk
Känner man AAPL så borde de snarare skruva upp priset (den ska ju vara bättre eller hur?).
Det är just därför jag tror och hoppas det kan bli billigare, för det är så olikt Apple. Det är ju klart billigare att producera iallafall!
Citat:
Jag kommer själv inte köpa en Mac igen på ett bra tag men det du kan tänka på är hur länge du ska ha din Mac. Supporten för nuvarande datorer med intel kommer inte vara för alltid så det finns risk att du får övergå till linux, kanske elementaryOS?
Att tvingas byta till Linux känns inte så troligt. Varför kommer det inte bli någon mac för dig på ett bra tag?
Citat:
Kan du vänta hade jag nog väntat på version två av de nya datorerna för Apple brukar inte ha så polerade upplevelser i version 1 (tex Apple Watch 1 och tror det var iPhone 4 med ny design där antennen inte fungerade i många fall).
Helt klart hade det vart optimalt och vänta på version två, men tveksamt om man pallar det. Har väldigt svårt o se att dom blir sämre än föregående års upplaga. Lär ju avvakta o se vad priset landar på iallafall.