• 1
  • 2
2020-07-13, 12:35
Medlem
RapLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Vem fan kallar det för rökinjiceringsheroin!?
Snutvarning
Citera
2020-07-13, 12:43
Medlem
Man behöver verkligen inte bli ett våldsamt monster av benso och alkohol liksom.

Tycker det mest troliga är psykisk ohälsa och benso iaf, legal eller icke kan bara han svara på.
Citera
2020-07-15, 18:16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Vem fan kallar det för rökinjiceringsheroin!?

Undrar jag med. Aldrig hört talas om.

Edit: piller? Bens/lyrica? Gör en lagom
go och borta vid normala doser tillsammans med alkohol. Fast en annan blir ju lite små ”borta” på 5 bira ibland med utan piller men kanske inte så som du beskriver.
Citera
2020-07-16, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JAMESFJ0NG
Jag har själv hållit på med rökinjiceringsheroin i många år och ser mönstret.
Tror du inte det är rövpannehash då? Tycker det låter mer likt
Citera
2020-07-16, 23:24
Medlem
Det låter som Benzo eller Lyrica, då kan man bli ganska vinglig på några öl. För att inte tala om att prata sluddrigt. Men fråga din kompis istället vet jag.

/0kand
Citera
2020-07-16, 23:35
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0kand
Det låter som Benzo eller Lyrica, då kan man bli ganska vinglig på några öl. För att inte tala om att prata sluddrigt. Men fråga din kompis istället vet jag.

/0kand

Word, tänkte skriva precis samma sak. Definitivt benzo eller möjligtvis Lyrica men skulle gissa på benzo då det är mycket enklare att få tag i.
Citera
2020-07-19, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carltheredneck
Tjena flashback.
[...]
Anledningen till att jag söker efter denna informationen är endast för jag vill få en förståelse vad det kan handla om så jag kan hjälpa, då jag ser att detta inte är ett sunt betéende.

Ser att du fått en del svar om vad det kan vara så skippar att spekulera i det, men eftersom det låter som att problemen främst dyker upp när personen dricker alkohol (?) kan du ju använda det som en anledning att fråga din vän hur det står till egentligen. För egentligen spelar det ju ingen roll hur många öl personen blir så full på, eller vad den tar för annan substans för att bli så, utan problemet är väl att din vän kanske mår så dåligt att den föredrar det stadiet framför att vara vid fullt medvetande so to speak. Så om du vill hjälpa kanske du kan lägga upp det i stil med att, "jag har märkt att du dricker tills du blir helt väck den senaste tiden... är det nåt som är galet som du vill fly ifrån eller vad är det frågan om?".
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in