• 3
  • 4
2022-12-02, 07:16
Medlem
Atarax tycker jag är bra om man vill bli trött. Behöver dock ta 14-17 tjugofem mg-tabletter för det ska ge effekt.

Underskattad medicin, problemet är att folk hänger upp sig på att den inte går att berusa sig på. Har ett syfte om man vill/behöver bli trött. Känner inte av den dagen efter ens trots höga doser.
Citera
2022-12-02, 07:35
Bannlyst
Upplever en allergimedicin som lugnande

Atarax hjälper opiattorskar mot klåda
Citera
2022-12-02, 08:24
Medlem
Muppetys avatar
Jag tar Theralen, ganska likt Atarax (Lergigan o Propavan finns också), o det funkar bra, jag sover gott på det.

Men alla är värdelösa mot ångest. Något lugnande kanske, men inte ångestdämpande o absolut inget man kan "knarka" på.
Citera
2022-12-02, 11:26
Placebo är starkt och många går på det. Vet en polare som gjorde samma sak och när jag väl sa att det var placebo slutade dom fungera, dumt av mig för dom fungerade hur bra som helst innan jag påstådd det.
Citera
2022-12-19, 19:28
Medlem
Skrev inlägg ovan. Skulle behöva ta atarax för att bli trött o somna. Hur lång tid tar det efter ataraxintag innan man blir trött, stor dos. ? Jag har glömt
Citera
2022-12-21, 22:00
Medlem
Atarax suger,i alla fall för mig med extremt svåra sömnproblem.
Jag sover som mest 15 minuter om jag lägger mig i sängen och har 8 timmar framför mig.

Detta gäller även Atarax, testade det och sov fortfarande max 15 min.

Atarax är skit och propavan är ännu mer skit.
Allt som funkat hittills är Zopiklon vilket läkarna inte gärna vill skriva ut
Citera
2022-12-21, 22:30
Medlem
Tog först sobril mot panikångest, men sen gav dom mig atarax. Fick bara mer panikångest för att jag blev tröttare. Kunde stå som en zombie för att jag glömt bort vad jag skulle göra. Har tagit några när jag ska sova och för det funkar dom kanon! MEN kruxet är att jag fortfarande är trött dagen efter så skiter i dom helt nu.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in