2020-07-12, 17:19
Medlem
X-fronts avatar
För ett 30-40 talet år sedan när man var tvungen att åka buss för att ta sig till ett samhälle så fick man åka buss några timmar
i båda riktningarna.

Som hormonstinn tonåring så hände det att man drog en runk i bussen och sprutade ned både det ena och det andra längst bak i bussen.
Citera
2020-07-12, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutGreger
Nån som minns hur det var att Ronka innan man fick utlösning? Som jag vill minnas det kunde man i princip fortsätta i evigheter. Vilken jäkla grej. Minns jag låg hur länge som helst och nöp i tångräkan där i 10-11 års åldern. Eller minns jag fel?

Jag kunde också fortsätta länge. Men som jag minns det så brukade det pirra i benen efter ett tag. Det var väl som en form av utlösning utan sprut. Men kuken var fortsatt hård efter och man kunde fortsätta.
Citera
2020-07-13, 12:57
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Påkommen i morsans sovrum, hinner precis och resa mig upp med soldaten i givakt och leka förvirrad.

//PoK
Citera
2020-07-13, 13:52
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoletusEdulis
Minns när jag var sisådär 13-14 år och bodde hemma så var det rätt skönt att ligga i badkaret och runka. Problemet var ju att man fick ta det försiktigt annars skvalpade det och lät, och nån kunde ju höra. Ingen fick ju veta vad man egentligen höll på med. Det var ju top secret när man var ung tonåring
Synd att man inte hade en lillasyster.. Nä skämt åsido, hade faktiskt en lillasyster

Men vad tyckte ni om att runka i badkaret när ni bodde hemma? Det var ju väldigt drygt när någon stod och knackade på dörren för att man legat där i flera timmar och man hör mammas röst "vad gör du??" "lever du?" eller nåt.. "är du inte klar snart"... fan vad det var irriterande!
När man väl började så var det ju inte bara att avbryta ju.

Är det nån här som har lite roliga berättelser dels på onani isåfall. Som sagt det var ju en väldigt pinsam sak som man helst inte ville skulle avslöjas så det finns säkert folk här med en del roligt att berätta.

Tänk scenariot med "Gunnar 15 år" som blivit lite smygbög och ligger och pullar sig själv med mammas dildo när pappa plötsligt kommer in i rummet "Gunnar, ska du med ut?......." hoppsan

Bra trådstart men du verkar lite sjuk i huvudet på fler än ett sätt?

Vad är det du vill ha sagt med din lillasyster egentligen? Blir du kåt av tanken att hon skulle se dig runka eller kanske hjälpa dig i din tidiga ungdom eller hur skall vi tolka dig?

Samt, vem fan låg och runkade i timtal i badkaret i tonåren? Spröt inte kuken typ direkt? Sen måste vattnet hunnit bli kallt som attan.

Själv runkade jag vid datorn när några polare bankade på fönstret. Bodde i hus då på nedersta våningen i datorrummet, lagom pinsamt.
Citera
2020-07-13, 18:45
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsolutGreger
Nån som minns hur det var att Ronka innan man fick utlösning? Som jag vill minnas det kunde man i princip fortsätta i evigheter. Vilken jäkla grej. Minns jag låg hur länge som helst och nöp i tångräkan där i 10-11 års åldern. Eller minns jag fel?

Nej, det stämmer. När jag själv började runka så fick jag orgasm men ingen sperma. Och jag kunde fortsätta runka efter det och få ännu en orgasm. Det var inte förrän efter några veckor som det kom sperma när jag runkade.
Citera
2020-07-13, 19:19
Medlem
Onan-erarens avatar
Ibland när jag går upp på natten för att dricka vatten så går jag förbi min 14 åriga sons rum å då hör jag hur han gnyr å stönar där inne å jag vet ju vad han gör för jag har sett fläckarna, men jag låtsas inte om det. Jag minns ju själv när jag var 14 år å pilsk.
Citera
2020-07-13, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ibland när jag går upp på natten för att dricka vatten så går jag förbi min 14 åriga sons rum å då hör jag hur han gnyr å stönar där inne å jag vet ju vad han gör för jag har sett fläckarna, men jag låtsas inte om det. Jag minns ju själv när jag var 14 år å pilsk.
Fyfan, om han bara visste
Citera
2020-07-13, 19:39
Medlem
Peyotedudes avatar
Tjoffade till filmnet/tv1000 kl. 24.00 medans föräldrarna/familjen sov. Saken är den att vi inte hade dekodern så det var bara en massa gröna skuggor och kaos, men man kunde ana att nått gick in och ut och minns det som att ljudet var där. Hade flera vänner som gjorde det samma.

Senare kom jag på att man kunde spela in det på vhs. Ack ja va tiderna ändras.
Citera
2020-07-13, 19:50
Medlem
AbsolutGregers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Nej, det stämmer. När jag själv började runka så fick jag orgasm men ingen sperma. Och jag kunde fortsätta runka efter det och få ännu en orgasm. Det var inte förrän efter några veckor som det kom sperma när jag runkade.

Då minns jag rätt!

Och hur snopet var inte det i jämförelse? Plötsligt satt man där med en kletig klump i näven och tänkte "jaha va det klart nu?"
Citera
2020-07-14, 09:32
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Även när vi bodde i villa och hade stor trädgård, mamma och vänninor som solade på sommaren. Goda tider.

// PoK
Citera
2020-07-14, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Kul historier. Jag hade en digitalkamera när jag gick på högstadiet vilket var väldigt ovanligt på den tiden. Min bror lånade den en skoldag och tog en massa meningslösa bilder, men en liten stund lånade han ut den till en tjej i sin klass som tog med den in i omklädningsrummet på gympan.

Man kunde inte se bilderna i kameran så jag fick ju hjälpa honom att lägga över bilderna på en diskett sen. Självklart sparade jag flickomklädningsbilderna själv.

Ansvarsfulla som vi var spred vi aldrig bilderna.

Men oj vad det runkades till dessa töser. Inget häng där inte, små fasta bröst och lagom håriga fittor. När jag gick på gymnasiet insåg jag att tjejerna var minderåriga och tog bort bilderna..

Hmmm... om någon person på dessa bilder är under 18 år så kan det ju klassas som barnporr. Och du hade dessa på datorn 🤔
Citera
2020-07-14, 16:36
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag brukar blåsa upp en simdyna som jag håller gömd å sen knulla den i duschen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in