Citat:
Ursprungligen postat av
Taufatt
Grymt mycket referenser till spelet och fan service, inte dåligt men undrar om folk som inte spelat Fallout riktigt fattar och uppskattar allt. Bjöd på en kort introduktion av super mutanter så det kommer nog mer av den varan i framtiden. Jag är väl inte riktigt såld på dödsklorna som vakter av New Vegas, muren eller stängslet kändes inte tillräckligt starkt för att hålla de borta från människorna. Förväntade mig att House skulle släppa loss gizmokvack robotarna på ett hjul för att rensa upp så där blev det en överraskning med NCR.
Tänkte jag också, för det såg rätt vekt ut och speciellt när det gick sönder.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hirvi
Måste erkänna att jag blivit väldigt positivt överraskad. I synnerhet säsong 2 tycker jag fångar väldigt mycket av charmen med New Vegas-spelet och det är spännande men också väldigt underhållande. Är deppig över att säsongen redan är slut och väntar spänt på nästa säsong.
Otroligt imponerande hur dom lyckas både skapa riktiga känslor men också väva ihop storylines i nutiden och dåtid på ett riktigt bra sätt så att dom går i symbios.
Satt där med och tänkte, va faan redan slut på säsongen.
Var tvungen och dubbelkolla med IMDB, och det gjorde mig inte gladare.
Tycker faktiskt också dessa tillbakablickar fungerar bra, vet en del gillar dom inte.
Men känns som det ger en större kontext till storyn, och speciellt för dom som inte spelat alls.