Hej alla,
Jag skulle ta examen 2019 men hade oturen att bli allvarligt och efter det hamnade jag i en bilolycka (någon körde på mig medans jag gick) jag var en tenta från men nu är det klar o jag har examen. Sen fick jag lunginflammation ^^ så haha
Men jag sökte ändå jobb medans jag återhämtade mig och alla ville inte gå vidare med mig för jag kunde inte gå på intervju ändå om start datumet för tjänsten var 1-2 månader framåt. Istället så började jag jobba för mig själv som konsult där jag tog i an allt jag kunde, BIM/REVIT,dokumentation, excel, webbutveckling, kalkylering, allt jag kände mig säker på.
Nu är jag äntligen frisk och är redo att söka jobb, men jag börjar ärligt talat tappa det helt och hållet jag får inte svar från nåt företag längre och jag tror att det är på grund av mitt personliga brev och min depression börjar komma tillbaka långsamt.
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av byggbranschen. bara från utbildningen och ett projekt jag gjorde med NCC där jag fick vara med i 1 månad.
Just nu söker jag jobb som projektingenjör eller allt jag kan hitta som passar mig. Exempel på jobb. Jag brukar ha det ganska enkelt att skriva texter men jag kan inte ärligt talat skriva ett personligt brev jag får stopp.
Personliga brev
Skulle uppskatta all hjälp jag kan få.
Tack
Jag skulle ta examen 2019 men hade oturen att bli allvarligt och efter det hamnade jag i en bilolycka (någon körde på mig medans jag gick) jag var en tenta från men nu är det klar o jag har examen. Sen fick jag lunginflammation ^^ så haha
Men jag sökte ändå jobb medans jag återhämtade mig och alla ville inte gå vidare med mig för jag kunde inte gå på intervju ändå om start datumet för tjänsten var 1-2 månader framåt. Istället så började jag jobba för mig själv som konsult där jag tog i an allt jag kunde, BIM/REVIT,dokumentation, excel, webbutveckling, kalkylering, allt jag kände mig säker på.
Nu är jag äntligen frisk och är redo att söka jobb, men jag börjar ärligt talat tappa det helt och hållet jag får inte svar från nåt företag längre och jag tror att det är på grund av mitt personliga brev och min depression börjar komma tillbaka långsamt.
Jag har tyvärr ingen erfarenhet av byggbranschen. bara från utbildningen och ett projekt jag gjorde med NCC där jag fick vara med i 1 månad.
Just nu söker jag jobb som projektingenjör eller allt jag kan hitta som passar mig. Exempel på jobb. Jag brukar ha det ganska enkelt att skriva texter men jag kan inte ärligt talat skriva ett personligt brev jag får stopp.
Personliga brev
namn
mejil
Mobil nr: nummer
Bästa företag,
Jag skriver för att ansöka om positionen för Projektingenjör. Jag är en Bygg-& anläggningsingenjör med en teknisk utbildning med inriktningen produktion/byggekonomi och organisation med fokus på Järnväg / Väg inom skola.
Jag har genom min inriktning inom läst kurser inom produktion, produktionsstyrning, logistik, ledarskap, entreprenadjuridik, kvalitetsuppföljning inom husbyggnads-och anläggningsområdet, fördjupning inom planering/ projektering inom järnvägar, vägar, anläggningar. Under utbildningen gjorde jag ett projekt med företaget NCC där jag fick vara med och delta i Gröndal projektet, upprättningar av planer, riskhantering, dokumentering, uppföljning av projektplaner, kostnad, kvalitet, arbetsmiljö och miljö, vara med på morgonronder och skyddsronder ute i fältet samt logistiken för Gröndal projektet.
Som självanställd konsult har jag tagit uppdrag inom administration, dokumentation, små projekt inom (bygg), AutoCAD/BIM-projekt / Navisworks Timeliner, webbutveckling, olika IT tjänster, reklam, ekonomikalkylering, automation utav Excel kalkyler och hantering av data i Excel, utföra kontroller, sammanställa data, Strukturplan-Gantt-schema med PlanCon och Excel.
Här skriver jag om mitt examensarbete
Är på jakt efter en ny utmaning där jag kan få använda all min samlade erfarenhet och kompetens för att hjälpa ett företag framåt. Jag drivs av utveckling och gillar när det är högt tempo. Är social och trivs bra i grupp men jobbar likväl starkt självständigt. Är intresserad att jobba med projekt, där jag kan arbete med administration, projektuppföljning avseende tid, kostnad, kvalité, säkerhet, arbetsmiljö och miljö inom byggbranschen.
Utöver det älskar jag att sätta ihop teknik och utveckling som är en stor passion. Mina styrkor kommer väl till användning när det finns tydliga mål att jobba mot då en drivkraft alltid är att prestera utöver dessa. Är jag er nya stjärna? Hör av er!
mejil
Mobil nr: nummer
Bästa företag,
Jag skriver för att ansöka om positionen för Projektingenjör. Jag är en Bygg-& anläggningsingenjör med en teknisk utbildning med inriktningen produktion/byggekonomi och organisation med fokus på Järnväg / Väg inom skola.
Jag har genom min inriktning inom läst kurser inom produktion, produktionsstyrning, logistik, ledarskap, entreprenadjuridik, kvalitetsuppföljning inom husbyggnads-och anläggningsområdet, fördjupning inom planering/ projektering inom järnvägar, vägar, anläggningar. Under utbildningen gjorde jag ett projekt med företaget NCC där jag fick vara med och delta i Gröndal projektet, upprättningar av planer, riskhantering, dokumentering, uppföljning av projektplaner, kostnad, kvalitet, arbetsmiljö och miljö, vara med på morgonronder och skyddsronder ute i fältet samt logistiken för Gröndal projektet.
Som självanställd konsult har jag tagit uppdrag inom administration, dokumentation, små projekt inom (bygg), AutoCAD/BIM-projekt / Navisworks Timeliner, webbutveckling, olika IT tjänster, reklam, ekonomikalkylering, automation utav Excel kalkyler och hantering av data i Excel, utföra kontroller, sammanställa data, Strukturplan-Gantt-schema med PlanCon och Excel.
Här skriver jag om mitt examensarbete
Är på jakt efter en ny utmaning där jag kan få använda all min samlade erfarenhet och kompetens för att hjälpa ett företag framåt. Jag drivs av utveckling och gillar när det är högt tempo. Är social och trivs bra i grupp men jobbar likväl starkt självständigt. Är intresserad att jobba med projekt, där jag kan arbete med administration, projektuppföljning avseende tid, kostnad, kvalité, säkerhet, arbetsmiljö och miljö inom byggbranschen.
Utöver det älskar jag att sätta ihop teknik och utveckling som är en stor passion. Mina styrkor kommer väl till användning när det finns tydliga mål att jobba mot då en drivkraft alltid är att prestera utöver dessa. Är jag er nya stjärna? Hör av er!
Skulle uppskatta all hjälp jag kan få.
Tack