2021-02-18, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Tydligen inte så bra..

https://www.expressen.se/nyheter/art...i-tvattstugan/

Droger..
Läste faktiskt om tvättstugan för länge sedan. Gick tydligen snett för henne. Men det var nästan givet ; mamma alkis och syrran droger. Pappan ungrare som försvann ur bilden.
Citera
2021-02-18, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Läste faktiskt om tvättstugan för länge sedan. Gick tydligen snett för henne. Men det var nästan givet ; mamma alkis och syrran droger. Pappan ungrare som försvann ur bilden.

Inte nog med det. Hon tydligen även rånade folk..

(FB) Ex-skådespelerska misstänkt för rån (Paula Nielsen)

Men det är väl så med missbrukare. Man måste få pengar för drogerna någonstans..

Jag uppfattade det hela tvärtom så att Petra var alkis och Paula knarkare. Med dysfunktionell barndom är det dock inget under, men väldigt synd med så begåvade barn..
Citera
2021-02-18, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Inte nog med det. Hon tydligen även rånade folk..

(FB) Ex-skådespelerska misstänkt för rån (Paula Nielsen)

Men det är väl så med missbrukare. Man måste få pengar för drogerna någonstans..

Jag uppfattade det hela tvärtom så att Petra var alkis och Paula knarkare. Med dysfunktionell barndom är det dock inget under, men väldigt synd med så begåvade barn..

Tragiskt ! Ska kort berätta en sann historia ; Möte henne på dagiset .. Hon säger till mig .. Vilken vacker man och tittade mig rakt in i ögonen. Hon var grymt snygg själv på den tiden. Jag blev knäsvag men det blev inget mer. Var 95-96 !
Citera
2021-02-18, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse

Försvann, tja. Höll inte föräldrarna ihop tills döttrarna blivit nästan vuxna? (Adam hamnade långt senare i en annan relation en bit från storstan). Höll han inte alls kontakten med döttrarna?
Senast redigerad av molliesmille 2021-02-18 kl. 02:07.
Citera
2021-02-18, 02:02
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Försvann, tja. Adam hamnade i annan relation en bit från storstan. Höll han inte alls kontakten med döttrarna?

Jag vet inte. Var länge sedan. Men dottern jag kände lite pratade aldrig om sin pappa. Men de kan ju haft ett bra förhållande.
Citera
2021-02-18, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Jag vet inte. Var länge sedan. Men dottern jag kände lite pratade aldrig om sin pappa. Men de kan ju haft ett bra förhållande.

Ok, han var knappast någon medelsvensson. Tycks ha avlidit i somras, 80 år gammal.
Citera
2021-02-18, 02:56
Moderator
Parongatans avatar
Den andra dottern, Petra Nielsen har åkt dit för rattfylleri också. Om hon körde moped eller liknande, och blev ertappad med alkohol i utandningsluften. Är inte helt hundra. Men jag har för mig det. Kanske för ett tjugotal år sedan.
Citera
2021-02-18, 03:08
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Den andra dottern, Petra Nielsen har åkt dit för rattfylleri också. Om hon körde moped eller liknande, och blev ertappad med alkohol i utandningsluften. Är inte helt hundra. Men jag har för mig det. Kanske för ett tjugotal år sedan.
Hon har erkänt sina alkoholproblem i media.
Mycket alkohol hemma hos den familjen.
Tror det var i vevan som hon var med på melodifestivalen?
Citera
2021-02-18, 03:10
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Hon har erkänt sina alkoholproblem i media.
Mycket alkohol hemma hos den familjen.
Tror det var i vevan som hon var med på melodifestivalen?

Är osäker på när hon åkte dit för rattfylla på mopeden. Men min gissning är runt -00 eller några år senare. Googlade, men hittade bara några artiklar om hennes alkoholbesvär.
Citera
2021-02-18, 03:10
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Min poäng är att det inte är alkoholen som är problemet.
Problemet är att hon valde att köra bil efteråt.
Dricker man lämnar man bilen hemma.
Ja, självklart är det så,
De kan få supa skallen av sig för min del. så länge de inte tar bilen!
Citera
2021-02-18, 08:17
Medlem
Ninenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molliesmille
Ok, han var knappast någon medelsvensson. Tycks ha avlidit i somras, 80 år gammal.

Han var bipolär. Han och Åsa Moberg skrev en bok om hans sjukdom. Adams bok heter den. Sådant kan ju också gå i arv. Inte någon stabil familjesituation hur som helst.
Citera
2021-02-18, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninena
Han var bipolär. Han och Åsa Moberg skrev en bok om hans sjukdom. Adams bok heter den. Sådant kan ju också gå i arv. Inte någon stabil familjesituation hur som helst.

Ja. Det var så jag igår upptäckte att Adam avlidit sommaren 2020; Åsa hade skrivit dina minnesord i någon lokaltidning i Dalarna. I intervju för några år sedan svarade Åsa att hon inte visste alls hur han mådde. Antar att han blev kvar på Säter till slutet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in