2021-02-17, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Men hon är väl ändå aningen mindre känd än Hasse & Tage och Monica Zetterlund?

Det är svårt för mig, som är så oerhört allmänbildad , att avgöra detta. Monica Nielsen är ju inte bara känd för eget arbete, döttrarna är också kända. Petra t.ex. har jag alltid läst om, när jag sett henne uppträda har jag gillat det, och så är hon djurvän...det gillar jag också!
Citera
2021-02-17, 12:48
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Känd är hon bannemig för alla som är tillräckligt kulturellt allmänbildade än idag, men jättekänd för dom som är äldre naturligtvis, som tittade på TV på den tiden hon var mest känd, som sagt hon jobbade med Hasse och Tage och Monica Zetterlund bl.a. Det är bara att titta på Youtube!

Jag tog mej friheten att ringa en äldre släkting som jobbade på privatteatrar för 30 år sedan.
han visste självklart vem hon var men:

- Hon var alkis redan då. Luktade sprit vardag som helg.
Citera
2021-02-17, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jag tog mej friheten att ringa en äldre släkting som jobbade på privatteatrar för 30 år sedan.
han visste självklart vem hon var men:

- Hon var alkis redan då. Luktade sprit vardag som helg.

Jo just, det var rejäla fester, enligt en artikel med dottern Petra, men som hennes kollega Ze*terlu*d sa, på fråga om att ha krökat ordentligt i det förflutna.."vem tusan har inte gjort det i vår bransch!", något åt det hållet sa hon. Skulle inte förvåna mig om MN helt enkelt glömde bort att hon var på lyset när hon åkte ut på vägarna med bilen, utan bara tänkte på att hon skulle därifrån..håhå, jaja!
Citera
2021-02-17, 13:07
Medlem
Haha har man fortfarande körkort i den åldern .
Citera
2021-02-17, 13:51
Medlem
LenaPauls avatar
Onödigt att hindra en gammal kvinna på det sättet man kan tycka det är okey att ta sig en stänkare när man är gammal polisen borde ha gett en varning bara.
Citera
2021-02-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Onödigt att hindra en gammal kvinna på det sättet man kan tycka det är okey att ta sig en stänkare när man är gammal polisen borde ha gett en varning bara.

Hon har sålt bilen tydligen, det var nog bra det!
Citera
2021-02-17, 13:57
Medlem
qups avatar
Vem bryr sig. Skådespelare är fyllon, det vet alla. Låt henne supa ifred.
Citera
2021-02-17, 14:00
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havskung
Hon har sålt bilen tydligen, det var nog bra det!

Det är väl ingen som bryr sej om hur mycket eller lite hon druckit?
Problemet är att hon satte sej bakom ratten efteråt.
Citera
2021-02-17, 14:07
Medlem
shrimpflavors avatar
Klart man ska ha en snaps när man är 80 bast. Men att köra bil var dumt. Dessutom en kvinna som körde.
Citera
2021-02-17, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Det är väl ingen som bryr sej om hur mycket eller lite hon druckit?
Problemet är att hon satte sej bakom ratten efteråt.
Ja, ett MYCKET STORT problem, hon och övriga levande varelser i omgivningen hade jättetur att det gick som det gick!! Hade hon kört ihjäl någon stackare hade det varit det hon blivit ihågkommen för istället för scenuppträdande! ALLA hade verkligen tur!! Hon får ta taxi eller bussen nästa gång hon ska sticka ifrån fästmannen!!
Citera
2021-02-17, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shrimpflavor
Klart man ska ha en snaps när man är 80 bast. Men att köra bil var dumt. Dessutom en kvinna som körde.

Ja. Vi karlar kör jävligt rakt ändå, med några snaps innanför västen! Nästan bättre än innan!👍
Citera
2021-02-17, 15:20
Medlem
Dofternas avatar
Så nu har Monica sålt bilen och överlämnat shoppingen till döttrarna. Ser inte fram emot att se Paula åka runt på sin fatbike fullproppad på affe med kassarna från Hemköp hängandes på styret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in