• 4
  • 5
2020-07-07, 05:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Jag har barn, ja. Hade jag bytt namn till Karin och dykt upp i högklackat på kvartssamtalen hade mina ungar fått däng i skolan. Alla landets skolor ligger nämligen inte på Södermalm.

Du verkar däremot oerhört naiv och 08-skadad.
Ok, jag må vara naiv men bor långt ifrån Södermalm.

Trist att du bor i någon WT-håla. Men om man skulle bry sig om sådant så skulle väl gay-bröllop fortfarande ej vara tillåtet. Samhället förändras och man ska inte låta rädsla styra för mycket.
Citera
2020-07-07, 08:12
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berkut
Ok, jag må vara naiv men bor långt ifrån Södermalm.

Trist att du bor i någon WT-håla. Men om man skulle bry sig om sådant så skulle väl gay-bröllop fortfarande ej vara tillåtet. Samhället förändras och man ska inte låta rädsla styra för mycket.

Herregud!! Inte låta rädslan styra.......tror du att skolan är ut som på 70-talet och alla kollar på Emil och Pippi. Hur ser demografin ut idag på skolorna, varför tror du skolorna serverar mer kyckling än griskött på skolorna. Man tar sig för pannan över dessa strutshuvuden som är djup begravda i jorden. Att göra ett sådant ingrepp med så små barn är helt jävla egoistiskt, har han väntat i 40 år kan han väntat 10 till så de kan bli klara i skolan innan han gör som han vill.

För 40 år sen är man fattar att det var raggare som slagits i Alingsås för några dagar sen, nu vet man direkt vilka som har slagits, det är din samhällsutveckling du tycker man inte ska vara rädd för.
Senast redigerad av Bavaro 2020-07-07 kl. 08:15.
Citera
2020-07-07, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matrix-191
Om han hade bytt kön mitt i karriären, hade han då får tävla som kvinna? Han Hade varit rätt så överlägsen.

Det blir lite syntax error. De riktiga kvinnorna vill förstås inte det, och egentligen ingen annan heller, men man kan ju inte kritisera med risk för att bli stämplad som fientlig.
Citera
2022-09-15, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalamity
Barnen är alltså 11 och 14 år gamla. Fatta vad dom kommer att bli mobbade i skolan för att pappa enbart tänker på sig själv och lever ut sina perversa lustar i TV och på löpsedlarna. Och tänk på kvartssamtalen när ”Veronica” kommer svassande med sina 95 kilo nedtryckta i en kort pennkjol och med grov mansröst förkunnar vilka barn han är ”mamma” åt.

Istället för en farsa som vunnit SM-guld och EM-silver och som kunde varit en stolthet för sina barn får de nu istället men för livet av en farsa som skämmer ut hela familjen genom att klä sig i klänning i det offentliga rummet. Så fruktansvärt jävla super-ego av Martin. Han är inte ensam i detta. Hans mentala demoner är inte viktigare än hans familj. Och istället för att ifrågasättas lyfts han upp och belönas med TV-jobb. Usch!

Jag kan meddela att jag varken är mobbad i skolan eller skäms något för min älskade pappa, Ni behöver inte oroa er<3
Citera
2022-09-15, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natablossom
Jag kan meddela att jag varken är mobbad i skolan eller skäms något för min älskade pappa, Ni behöver inte oroa er<3
Coolt, bästa svar på tal jag sett. Hoppas grottmänniskorna kryper tillbaka i sin håla och skäms lite nu.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in