• 2
  • 3
2023-01-16, 13:16
Medlem
Bästa kudde för mig var Ikeas billigaste dunkudde dom hade för typ 10 år sedan, nu har jag inte haft en go kudde på snart 10 år, jag har försökt med olika alternativ och ingen har varit lika skön, dom där ergonomiska kuddarna har varit sämst.
Citera
2023-01-16, 13:28
Medlem
Har lite olika kuddar från ikea och tempur sen några ja inte vet vart dom kommer ifrån.

Alla ni som kör slut på kuddar på några år är ju helt efterblivna. en kudde håller utan problem i 10+ år. Vad gör ni med kuddarna egentligen?

Jag spenderar betydligt mer tid i sängen än genomsnittet så jag borde göra slut på mina kuddar snabbare.
Citera
2023-01-17, 03:58
Moderator
evilhoneys avatar
Bostad, hem och trädgård --> Inredning
/Moderator
Citera
2023-01-17, 05:16
Medlem
daskapitans avatar
Mjölkklocka är det märkliga namnet på den kudde jag köpte för ett par år sedan, IKEA.
För mig har det varit en bra investering i sömnkvalitet.
Jag haft alldeles för stora/höga kuddar under åren och det tog mig tid att vänja mig med att bara ha denna under sömnen. Läser alltid lite innan jag slocknar och då med en extra dunkudde som läggs åt sidan med litteraturen när sömnen väl börjar infinna sig.
Funkar bra för mig och har inte märkt någon skillnad alls från att den var nyköpt.
Citera
2025-01-02, 23:36
Medlem
JuniorDahlens avatar
Nu vill jag också få tips. Sover i regel på mage (eller på sidan) med huvudet vänt och armen mellan kudden och madrassen. Vad fan ska man välja? Inga fantasisummor.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in