2020-07-07, 22:58
Medlem
Men hur gick det med SA och den här otrohetsaffären med Pa*r*k Sk*gl*nd som var för något år sedan, känns det inte som att hon varit inblandad i lite allt möjligt...
Citera
2020-07-08, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koon
”Öppen handflata”, på en tjej. Tyder på en tjej. Men barstolen indikerar ändå en man. Så våldsam blir sällan kvinnor.
Det var 1 kvinna som slog den andra kvinnan
Citera
2020-07-08, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NOVEMBERSPAWNED
Står det inte i Expressen att det var en annan kvinna?
2st kvinnor vart det!
Citera
2020-07-08, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Faktiskt är det ju båda olagligt och sjukt med dubbelmoral om man likt J.Ivehag anmäler en person för att ha skickat bilder men samtidigt själv skickar nakenbilder & onani filmer till andra.
Du förstår inte det själv eller?
Om du och din tjej skickar bilder till varandra är väl ok. Bara för det får väl inre vemsomhelst skicka bilder till dig för det? Är du över 5 år så borde du fatta det. Mottagaren lägger ribban.
Citera
2020-07-08, 13:09
Medlem
RollonHomies avatar
Det är fantastiskt vad många experter vi har inom allting här i forumet. Folk som kan ge diagnoser till höger och vänster, enbart av att se en person på tv/instagram eller läsa andras text. Halva landet är psykopater, potentiella seriemördare, horor eller borderlinare.

Jag tror ingen längre tror på den gamla myten om att majoriteten av forumets användare skulle vara
muskulösa rasister med en äkta flashbackpenis som aldrig viker sig för någonting. Men visst vore det roligt om det låg en gnutta sanning i det trots allt.

Det skulle betyda att dessa gudar till män är de som också frekvent moppar stallboxar och dagligen njuter av en vända på hästryggen över hinderbanan. Det är i alla fall trevligt att ni delar med er av er vardag så vi får en inblick i hur det går till bland höbalarna.
Senast redigerad av RollonHomie 2020-07-08 kl. 13:15.
Citera
2020-07-08, 13:12
Medlem
indianhejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastorn82
Men hur gick det med SA och den här otrohetsaffären med Pa*r*k Sk*gl*nd som var för något år sedan, känns det inte som att hon varit inblandad i lite allt möjligt...
Jaha han är väl nygift och helylle? Även om jag inte tror ett smack på det. Har stort bekräftelsebehov. Hela den där travsporten är äcklig och genomvidrig. Vad fan är det för folk inom travet!!!

Står o gråter i tv och sen är dom iskalla privat. De jag kommit i kontakt med i travet är några få. en av dom var kvinnomisshandlare och alkolist. Den andra pluggade jag ihop med. Stort namn monten. Även hon känd som klassens lider. Nä nån störning verkar föreligga generellt bland hästfolk
Senast redigerad av indianhej 2020-07-08 kl. 13:19.
Citera
2020-07-08, 14:13
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastorn82

Dvärgen Patrik S kan väl inte ha knullat SA !!??
Det måste vara helt omöjligt ju, om det vart Per S kanske man skulle kunna tro på det.
Citera
2020-07-08, 16:25
Medlem
Ärligt kära trådskrivare!
Jag skäms över er.
Ni haglar anklagelser utan en uns bevis....
Ni kränker båda tjejerna.

Hade varit intressant om någon la fram bevis för varje sak som påstått's här inne ang båda tjejerna.,
Jag lovar att ingen av er kan det.
För att ni e fulla i skit.

Ni är pinsammare än J. I och S.A
Citera
2020-07-08, 16:36
Medlem
Spelarn1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Ärligt kära trådskrivare!
Jag skäms över er.
Ni haglar anklagelser utan en uns bevis....
Ni kränker båda tjejerna.

Hade varit intressant om någon la fram bevis för varje sak som påstått's här inne ang båda tjejerna.,
Jag lovar att ingen av er kan det.
För att ni e fulla i skit.

Ni är pinsammare än J. I och S.A

Du får gärna kommentera vad som är felaktigt eftersom du verkar vara så upprörd....är båda tjejerna pryda och mer eller mindre oskulder...?
Citera
2020-07-08, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Dvärgen Patrik S kan väl inte ha knullat SA !!??
Det måste vara helt omöjligt ju, om det vart Per S kanske man skulle kunna tro på det.
Patrik är 191 cm lång, så allt annat än dvärg.
Citera
2020-07-08, 16:56
Medlem
LawNumberSixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyt-Gunnar
Patrik är 191 cm lång, så allt annat än dvärg.

Du verkar inte veta vem Patrik Skoglu*d är, skriv inte i tråd när du har noll koll!
Han är inte många cm över 1.70!
Citera
2020-07-08, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LawNumberSix
Du verkar inte veta vem Patrik Skoglu*d är, skriv inte i tråd när du har noll koll!
Han är inte många cm över 1.70!
Klart jag vet vem han är. Löpningsreferent på Romme travet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in