Haha, ja... visst

Du kör hårt ser jag, blir det inte lite tråkigt o veta exakt hur du ska punda kommande veckor, om inte månader?
Lite respekt ändå o lyckas sköta jobbet med det pundar schemat..
Ska jag klaga på nåt så skulle det väl vara att MDMA 1 gång i månaden kanske inte riktigt är det klokaste valet om man vill hålla sig på säkra sidan.
Men finns ju folk som kör bra mycket oftare än så
Citat:
Ursprungligen postat av
Apansiktet
Jag använder knark ansvarsfullt vilket i min mening innebär att det inte går ut över jobbet. En joint efter varje avslutat arbetspass och ett par till under kvällen. Sedan fyller jag på med amfetamin under arbetspassen för att inte verka trött. Oxy blir det på helgerna mest för att inte bygga en sjuk tolerans men även för att jag får seriösa minnesluckor av skiten, tar ca 70mg per dos och ca 4 doser per fre-lör. Den första fredagen i månaden tar jag MDMA och återhämtar mig dagarna efter inför nästa arbetsvecka. Sen blir det ju kokain nästan varje fredag och lördag och lsd varje gång jag känner att toleransen borde vara borta, kör flytande form och 4 droppar á 100mg styck. Heroin blir det ibland om tjejen är borta och metamfetamin brukar jag köra galna race med, förut jobbade jag en hel vecka på meta utan en natts sömn mellan gångerna, fan sjukt! I fredags drack jag även alkohol samma minut som jag satte mig i bilen hem, har ett askfat där man brukar ha en mugghållare så blev en spliff också, helt sjukt att jag tog mig hem utan att bli stoppad för jag körde rakt genom stan för kunde inte hålla mig. Jag behöver dock inte ljuga om mitt bruk utan jag säger bara att jag är helnykterist eftersom jag jobbar med barn och det låter bäst så.