Svara
2020-07-01, 22:07
Medlem
Substans:DMT beställt från DMTlegend från FS
Dos:10mg+30-40mg
Verktyg:G Pen Nova-vape pen och centogramvåg (borde använt milligramvåg).
Ålder:23
Vikt:115kg
Tidigare erfarenhet och betyg på substanser samt ordningen man tog dem i livet: (betyget baseras på vilket glädjerus man fick, hur fascinerande upplevelsen var och vilka insikter man fick)
6 MDMA 100mg 10/10
7 LSD 150 µg 9/10
8 Kratom 3-4g 8/10
1 Alkohol 7/10
2 Gräs 6.5/10
9 Kokain 0.25g 6/10
5 Hasch 5/10
6 Ritalin 40mg 5/10
4 Lustgas 3/10
3 Phenibut 1g 2/10

Tripprapport
Efter att vågen, vape-pennan och substansen hade kommit i brevlådan beslutade jag mig för att en dag prova den mest potenta psykedeliska drogen hittills tillsammans med min tjejkompis som tidigare hade delat min första-upplevelse av LSD och MDMA. Runt eftermiddagen på en grå dag kom hon hem till mig där jag hade ställt fram grejerna. Innan dess hade jag gjort research och kollat på YT-videon om hur man skulle dosera på ett effektivt sätt.

Då vapen var ny började vi med att köra en dos på 10-20mg var. Lägger in pulvret i containern, värmer det på lägsta inställningen (blå färg) 2ggr i ca 0,5-1sek tills det blir till vätska. Lägger på locket och förbereder mig för att andas in.
Jag lägger munnen mot änden och håller in knappen samtidigt som jag andas in så långsamt jag kan tills den blåa lampan börjar blinka. Första blosset slutar med att jag råkar hosta ut det då det fastnade i halsen efter att ha hållit in det i ca 10 sek. På det andra blosset håller jag mina ögon stängda och då märker jag visuella mönster som snurrade och en aning white sound som tjöt i höger öra. Jag känner mig omedelbart lugnt och avslappnad med en skön känsla i hela kroppen som spred sig utåt från bröstkorgen. Ger vapen till tjejkompisen som inte känner något först men efter att ha fyllt på med 10mg till börjar hon också känna något fast inte tillräckligt enligt henne.

Nu tänkte vi att vapen hade blivit insmörjd ordentligt och att det var dags för en ordentlig dos.
Vi väger upp så noggrant vi kan en dos mellan 30-40 mg på ett litet papper. Blir först lite nojig då vågen skojade fram och tillbaka med mg:en, men med lite ögonmått och jämförelse med första dosen tyckte vi att det var hyfsat mycket. Jag sätter mig ner igen, instruerar tjejkompisen om att hjälpa mig med det andra och tredje blosset och börjar sakta med första inandningen. Höll in ångorna ordentligt i ca 30 sek och känner att jag vill sluta ögonen. Nu börjar det bli intensivt:

0-10 sek:
Känner att de visuella effekterna börjar flimra förbi mig i väldigt hög fart samtidigt som ett white sound börjar tjuta överallt i huvudet och det tycks som att jag ser skepnaden av ett huvud från en jester. Ser enbart svarta, mörkblåa och mörkgröna kristaller sippra ut från jester-huvudet. Skrattar till och tänker wtf vad snabbt det här kom då jag trots det var beredd på att det skulle vara intensivt. Tar mitt andra bloss med hjälp av min tjejkompis som JAG plötsligt blir orolig för då jag av någon anledning inte ville att hon skulle få panik/oroa sig för mig. Detta tror jag leder till att jag fastnade i en loop av att jag tänkte för mycket på henne samtidigt som alla effekterna från DMT:t kom.
20-120 sek
Känner att jag slungas iväg i en wormhål tillsammas med de mörka kristallerna samtidigt som jag börjar känna att det här var något heeelt annat än vad jag förvänta mig. Nu börjar jag bli orolig och omedvetet börjar jag även tappa greppet om rum och tid. Tackar nej till ett tredje bloss och det enda som jag säger till mig är att allt kommer bli ok, allt kommer bli ok vad som än sker. Min känsla av rädsla och oro får mig att högt vilja säga: Allt kommer bli bra! till min tjejkompis. Bestämmer mig dock för att vara tyst då jag inte ville oroa henne.
Nu blir allt stilla och jag hamnar i det jag tror folk kallar för ett temple room. Allt är mörkt och jag ser enbart konturerna av rektangulära "stenblock" uppställda runt mitten av en svart 2-D kvadrat. Därefter får jag en kortvarig känsla av tystnad och ensamhet innan jag öppnar ögonen och fylls av lycka att jag var tillbaka dock med ett hjärta som pumpade blodet hårt runtom i min varma kropp.

Frågar tjejkompisen hur länge jag var borta och hon sa ca 5-6 min.
Vänder mig om mot henne och säger: "Det här var utan tvekan en dålig tripp och den första dåliga upplevelsen jag har haft med en substans".
Säger till henne att det var väldigt intensivt och hon måste vara försiktig och tänka på att allt kommer gå bra. Trodde hon skulle bli avskräckt från att prova men hon ville köra ändå.
För henne blev det en väldigt bra tripp med visuella effekter och realistiska bilder där hon berättade om hur hon var på ett poolparty med två okända personer samt att hon kände att hon blev mer trygg i sig själv.

Trippen var givetvis mycket fascinerande när jag tänker efter, men jag upplevde inget positivt eller någon slags interaktion med någon samtidigt som jag inte fick någon insikt.
Däremot någon timme senare efter min tripp kände jag mig väldigt lugn och hade knappt några oroliga tankar. Precis efter trippen kände jag att det här var något som jag inte kommer ta igen då jag trodde jag skulle bli fucked up i huvudet permanent men efter lite funderingar tror jag nog att jag kör en gång till trots min one-time-only policy. Det som fuckade allt egentligen var att jag tänkte för mycket på att min tjejkompis var oerfaren och att hon skulle bli orolig/panikslagen. Blandat med nära-döden upplevelsen fick mig att känna stor oro för mina nära och kära. Detta ledde givetvis till negativa tankar som inte lät mig komma vidare eller uppleva något positivt. Sen att det hela gick så jävla snabbt från högre till högre nivå av "andlighet" var också något jag trodde jag var beredd på men tydligen inte.
Jämfört med LSD-trippen var detta typ 5x så intensivt.
Till nästa gång kommer jag nog införskaffa en milligramvåg och göra det med henne med vetskapen om att hon nu vet hur det är och vad man ska förvänta sig.
Citera
2020-07-02, 17:51
Medlem
Opiaters avatar
Ja du.... hallucinogener är knepiga, min polare började spy på toaletten när jag låg i hans säng och hade connection med den dära ”lila Guden” och då blev jag nojig och gömde tallriken med DMT och gick till honom och kramade om honom.....

Dock när jag trippade själv dagen efter hemma hos mig själv så var det helt lugnt, testa att va själv? ☺️
Citera
2020-07-03, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Opiater
Ja du.... hallucinogener är knepiga, min polare började spy på toaletten när jag låg i hans säng och hade connection med den dära ”lila Guden” och då blev jag nojig och gömde tallriken med DMT och gick till honom och kramade om honom.....

Dock när jag trippade själv dagen efter hemma hos mig själv så var det helt lugnt, testa att va själv? ☺️

Jag kan förstå det
Den tanken slog mig nyligen, men då tänker jag hur man ska klara av att dra det andra samt tredje blosset själv? Redan efter första blev det visuella väldigt intensivt och då måste jag även se när vape-lampan börjar blinka. Får kanske hitta en mer erfaren sitter.
Citera
2020-07-05, 00:02
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B3t3
Jag kan förstå det
Den tanken slog mig nyligen, men då tänker jag hur man ska klara av att dra det andra samt tredje blosset själv? Redan efter första blev det visuella väldigt intensivt och då måste jag även se när vape-lampan börjar blinka. Får kanske hitta en mer erfaren sitter.
Du behöver en större dos och jag råder dig att inte dricka nånting på hela dagen så kör du på 100mg andas precis allt klockan 14.00... lägg dig ner och observera, observera observera
Citera
2020-07-06, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Du behöver en större dos och jag råder dig att inte dricka nånting på hela dagen så kör du på 100mg andas precis allt klockan 14.00... lägg dig ner och observera, observera observera

Nej tack!
Citera
2020-07-07, 14:20
Medlem
Ts fick inte ut nånting.. han har inte fått nånting av Dmt vilket är allting
Citera
2020-07-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datten123
Ts fick inte ut nånting.. han har inte fått nånting av Dmt vilket är allting

Testade en andra gång igår med 25mg, men så fort jag drog in första blosset blev jag rädd och avbröt. Fick känslan av att jag inte ville "dö" igen när jag märkte att hjärtat började slå hårdare. Däremot för tjejkompisen blev det återigen en bra tripp.
Citera
2020-07-21, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B3t3
Testade en andra gång igår med 25mg, men så fort jag drog in första blosset blev jag rädd och avbröt. Fick känslan av att jag inte ville "dö" igen när jag märkte att hjärtat började slå hårdare. Däremot för tjejkompisen blev det återigen en bra tripp.

Jo ja känns bekant, jag känner igen det.
Jag känner mig väldigt ”rädd” när jag först började använda DMT. Jag kommer ihåg hur jag blev nervös innan, känslan som många beskriver densamma som känslan när man är på väg upp till toppen av en bergochdalbana och men vet att det stora stupande fallet kommer snart. Jag blev till och med svettig på handflatorna (något som normalt inte händer mig). Jag har använt DMT kanske 50-60 gånger, och något jag började känna igen efter ett tag är att oavsett hur skraj jag kände mig innan så var jag alltid tacksam att jag gjorde det efteråt. Detta gäller även svåra trippar, eftersom det finns inga svåra trippar med DMT det finns bara svåra personer som ibland behöver lära en svår läxa.

DMT orsakar en såpass kraftfull effekt att det kan vara lite omtumlande, till och med skräckinjagande. Det kan kännas så kraftfullt att man tror man håller på att dö. En bra sak att komma ihåg är att man kan INTE överdosera genom att röka DMT. Man kommer 100% förlora medvetandet och bli paralyserad av överväldigande effekter innan man är i närheten av någon farlig toxicitet nivå i kroppen. Det finns aldrig någon som dött av en överdos från att röka ren DMT. Tvärt om så utrycker vissa att det svåraste med DMT är att få i sig tillräckligt innan man blir handlingsförlamad. DMT är en väldigt non-toxic molekyl, den produceras i våra kroppar naturligt. I hjärnan, ryggrads vätska, ögon, lungorna och hjärtat. Vi har alltid någon grad av DMT indigenous in the body (ursäkta Svengelskan, är inte van att prata om dessa ämnen på svenska). Om man tittar på hur hjärnan äter upp dmt så är det också ganska unikt, hjärnan känner verkligen igen DMT och värkar veta precis vad men ska göra med DMT, prioritera faktiskt DMT till en avsevärt hög grad bland alla möjliga ämnen en kropp kan metabolisera. Därför är du back-to-baseline inom 15 minuter och det går inte att göra några drog tester för att visa att du tagit dmt efter, inga spår kvar, kroppen metaboliserar det 100% problemfritt.

Jag har en hypotes att DMT som finns i kroppen naturligt släpps ut när man har en nära döden upplevelse. Det är den sista lilla gåvan man får från universum innan man lämnar sin kropp. Jag har rökt DMT kanske 50-60 gånger och skulle klassa runt 20 av dom som break-through. Normalt krävde det 3 till 5 bra rediga bloss för att nå. Det är väldigt svårt att ta bloss number 3, 4 eller 5. Sen hade jag en Tripp där jag verkligen hade en break-through, för jag gick långt förbi dom andra stadierna jag är upplevt förr. Det sista stadiet var att HELT släppa kroppen och ego och rädslan att dö. Det sista jag är medveten om är min andning. Jag brukar vilja vara medveten om att jag fortfarande andas när jag är på andra sidan. Men denna gången så krävdes det att jag släppte även detta. Jag kände på riktigt att jag kanske dör nu om jag slutar vara medveten om jag andas men så tillslut hade jag modet att säga ok, det är ok. Vad som hände härnäst kan jag inte beskriva och det var helt otroligt och jag insåg att mina tidigare 20 break-throughs inte riktigt var det och NU så förstådde jag allt. Jag har aldrig känt behovet att sikta på det där 3-5 bloss djupa break-through sen dess. Jag uppnådde det och är otroligt tacksam och förevigade medveten om vad jag lärde mig där. Nu för tiden gillar jag att ta DMT microdoser och ända sen den där riktigt djupa erfarenhet så kan otroligt lite (som 5-15mg, sub-threshold) ge mig väldigt mycket mer, minsta lilla nu så känner jag kopplingen till det där.

Jävla långt svar, otroligt om du eller någon läste allt. Men ja kort och gott är mom rekommendation att antigen ta mera mycket eller ta mycket mindre. Men gör det med avsikt, sitt inte i ego kontrollrummet bör du gör det, då försöker egots behöv att kontrollera din upplevelse att förstöra det mesta.
Citera
2020-07-21, 00:54
Medlem
Jag vill förtydliga att jag pratar om N,N-DMT i svaret ovan, inte 5-MEO-DMT, 5,6-Bromo-DMT eller 4-ACO-DMT
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in