Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-02, 09:50
Medlem
BillyTheBritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Hörde du andra vittnen säga till polisen att gänget var svenskar?

Afghaner ÄR svenskar.
Citera
2020-07-02, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Att GM burit kniv innan fråntar inte det faktum att den denna gången kan ha räddat honom eller användas av honom i självförsvar.

Han blev fortfarande slagen i huvudet med en flaska utav en person i en grupp av 3 och hade förmodligen ändå blivit det både med och utan kniv. Jag säger bara att kniven han bar denna gång kan ha räddat hans liv eller räddat honom från ytterligare allvarligare skador.

Vilken djävla cirkus en sådan här rättegång torde bli. Berikare och anhöriga/gänget, som tjattrar oavbrutet, samt arton miljoner djävla tolkar för olika dialekter, som bryter på halvskabbig svenska.
Leve mångkulturen. Skål tamejfan.
Citera
2020-07-02, 09:54
Medlem
GM är svensk kommer inte outa hela namnet... JA
Citera
2020-07-02, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defunct
Aghaner är ju starkt präglade av hederskultur. Måste vara flera inblandade i denna fight som känner att dem har tappat ansiktet och måste hämnas för att få upprättelse. Kan bli en våldsspiral av detta.

Det bästa vore att sätta dem på första flygplan hem till Afghanistan.

Tyvärr kommer det aldrig att hända.. Sverige är ett förlorat land... vi skall ta hand alla... och skulle man råka sätta någon på ett plan tillbaka ... så ger ja mig jävel på att det sitter något vänsterpack eller socialkärring som inte fått sig något på länge... och värnar om stackarna...
Citera
2020-07-02, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StefanRoefven
”Hem” är Iran för dessa parasiter. Det är där deras hazar-familjer bor, i väntan på att flygas till Sverige för att försörjas i generationer av de svenska skattebetalarna.

Tack, Annie Lööf. Bra jobbat!

Den där vidriga kärringen har man inte hört av på länge nu och det är en viss lättnad.
I tabloiderna idag uttalar sig andra C-partister och erkänner rakt av att man inte kunde se kommunernas kommande problem när man röstade fram all galenskap i migrationsproblematiken.
Då menar jag, att är man så illa funtad skall man absolut inte vara politiker och tillåtas ansvara för medborgarnas skattepengar.
Alla med normalbegåvning minus batikkärringarna såg glasklart kommande samhällsproblem framför sig med dessa främmande människor med en mentalitet så långt ifrån den svenska det nästan går.
När de sedan konfronterar andra importerade element i folkhavet - många barnfamiljer som fanns i Kungsträdgården igår - uppstår traumatiska upplevelser och digra samhällskostnader.

Och allt för att Lööf och den grötmyndiga barnläkaren A W Jonsson helt enkelt skulle ha sin vilja igenom kosta vad det kosta vill
Rösta för Sveriges skull bort skiten 2022.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-07-02 kl. 10:02.
Citera
2020-07-02, 09:59
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HortPaKontoret

Möjligtvis svensk medborgare...
Citera
2020-07-02, 10:00
Medlem
Citat:

Får man fråga var du fått uppgiften i från?

Trådens i övrigt trovärdiga ögonvittne hävdar motsatsen.

Dock vittnar han om att andra vittnen hävdat att gänget var svenskt.

Vilket ter sig högst märkligt i mina ögon.
Citera
2020-07-02, 10:00
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Vi såg hela förloppet vad gäller den unga killen som blev huggen i Kungsan. Vi satt på en uteservering längs fontänen, front row view.

Det var inte ett terrodåd utan troligtvis gäng-relaterat, även fast det var kids som skapade kaos. Ca 6-8 killar i 17-22 års ålder som kom rusandes från fontänen. En sprang från gänget, flera hade bälten i handen och en hade en stor kökskniv. Han som sprang från dem jagades av ungen med kniv och blev knivhuggen snabbt i sidan, såg rutinerat ut. Alla flög då upp och började skrika SLUTA och ringa snuten. Han som blev knivhuggen försökte springa därifrån, blev jagad i cirklar, folk kom emellan då han med kniv försökte forsätta hugga flera gånger och veva bälte. När flera av oss pratade med 112 så sprang hela gänget upp mellan husen mot Gallerian. Han som blev knivhuggen ramlade kort därefter ner i backen och blödde ymnigt. Snuten kom inom 5 min, flera därtill stannade och började göra HLR på den BO. Ambulansen kom ca 10 min senare och körde honom omgående till sjukan, han var medvestlös då. Alla inblandade vra unga invandrare. Det finns bilder på händelsen då det råkade vara en fotograf med en fet kamera precis i närheten. Såg ut som en lek först, men så fort vi såg kniven förstod vi att det var allvar.

För att klarlägga, var även gärningsmannen invandrare?
Citera
2020-07-02, 10:02
Medlem
Citat:
Hur naturligt brun är svensken kan du outa?
Citera
2020-07-02, 10:04
Medlem
JackSm1ths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor26
Alla tre offer är födda i Afghanistan,
För Afghaner är Sverige är en mycket farligare plats än Kabul.
Citat:
Det finns inga kameror där det hände. Det var ett väldigt skickligt och snabbt hugg, så jag vet inte om jag skulle säga att det var pussy gjort.
Finns det inga kameror runt Kungsträdgården? Hur vet du det?
Citera
Medlem
BillyTheBritts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickey-D
Jag tycker faktiskt också att GM i stort handlar i självförsvar. I dagens Sverige bör man alltid vara beväpnad om man inte vill bli rånad eller trakasserad. Själv har jag alltid försvarsspray med mig om jag går ut ensam sent på kvällen. Jag har funderat på att ha kniv också. Det är naturligtvis bedrövligt att man måste beväpna sig i dagens samhälle. Vems är skulden att det har blivit så här?

Det som du säger kan inte stämma, Jag bodde och arbetade i Stockholm på 1970-talet och det var en mycket tyst, säker och fridfull stad. Jag har vandrat hem genom staden sent på kvällen efter en natt på puben utan att oroa mig. Inget behov av självförsvarsåtgärder i Stockholm eller resten av Sverige, det är lugnt och säkert var du än går.
Citera
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Fan vad fett att han blev gripen! Vi trodde GM gick förlorad, då de sprang innan snuten kom, men det finns minst 5 vittnen som såg honom hugga BO i sidan, så han är fucked om han blev tagen.

hahaha vilken planet lever du på? det blir möte med socialtanten och grabben är ute inom 2 månader, ingen är fucked, bara de som jobbar och betalar skatt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in