• 2
  • 3
2020-08-17, 21:32
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men TS ska inte grta fr det, finns hur mycket kjolstyg som helst dr ute.

Precis. Spring t andra hllet. Genast!

Citera
2020-08-18, 00:10
Full frstelse om din tjej har tappat lusten till att ha sex med dig, du tillfredsstller henne inte ens. En tjej kommer sllan enbart vid penetration, du lter som en vldigt egocentrisk person, hur gammal r du och vet du ens hur din tjej vill bli tillfredstlld?

Citera
2020-08-18, 14:11
Medlem
Nedomanskys avatar
Din kvinna r ett tmhl fr dig o du bryr dig inte om att tillfredstlla henne, o s undrar du varfr hon inte vill ha sex med dig??

Det r inte varje kvinnas hgsta njutning att hra sin "man" frustande tmma sig i henne r ut o r in, ibland vill de vara lite mer delaktiga n s...
Citera
2020-08-18, 15:10
Medlem
Du frdrvade en bra tjej, frsk jobba p dig sjlv istllet fr att lista ut hur du nu ska manipulera henne dit du vill.
Citera
2020-08-19, 02:50
Medlem
Onan-erarens avatar
Om din sexlust r lg hennes r (har blivit) lgre, ja men varfr inte skaffa dig en kk d hon med, s knullar ni nr ni knullar om du skulle vara sugen inte hon s ta lite diskret kontakt med din kk tm kuken.

Men det kan vara ett spel frn hennes sida ocks, hon kan ha nn vid sidan om som knullar henne nr du inte vill leverera nr hon vl vill, men hon kanske tycker om dig som person nd.
Senast redigerad av Onan-eraren 2020-08-19 kl. 02:54.
Citera
2020-08-19, 03:41
Medlem
Som mnga andra skrivit r det inte s konstigt att hon inte vill ha sex lngre en kvinna vill knna sig behvd hon behver din tr och sen det hr med att du inte fr henne att komma... kompis kom igen kommer du och hon inte kommit anvnd hnderna och tungan och gr ditt jobb ordentligt allt jag hr r bara lathet.

Och alla r tyvrr inte som dig som bara behver nrhet ibland kan man behva lyfta ett finger extra fr sin partner vilket du tydligen har jvligt svrt fr. Fr oj det r s jobbigt att ha sex

Jag vill inte vara otrevlig men jag blev sjukt triggad av din sjlvmkan gr in i ngon offer roll nr det r du sjlv som skapat situationen
Citera
2020-08-20, 21:10
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cijok
Jag tillfredstller aldrig min tjej och jag r okej med det. (Dvs hon kommer aldrig av mig) Jag kommer alltid frst och nr man r frdig s blir man ju trtt och vill tvtta sig.

Hahaha, jag skrattar rakt ut av det du skriver, varfr skulle en kvinna ens vilja ha sex med dig om du
1. r helt okej med att du inte kan tillfredsstlla henne
2. Blir trtt och vill tvtta dig nr du kommit
3. Du tackar nej nr hon har velat

Har du frgat henne om HON r okej med att du aldrig tillfredsstller henne? Jag skulle tacka nej till dig direkt, varfr ens frska ha sex med nn som inte anstrnger sig fr att jag ska ha lika sknt? 🙄
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in