• 2
  • 3
2020-08-17, 21:32
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men TS ska inte gråta för det, finns hur mycket kjolstyg som helst där ute.

Precis. Spring åt andra hållet. Genast!

Citera
2020-08-18, 00:10
Full förståelse om din tjej har tappat lusten till att ha sex med dig, du tillfredsställer henne inte ens. En tjej kommer sällan enbart vid penetration, du låter som en väldigt egocentrisk person, hur gammal är du och vet du ens hur din tjej vill bli tillfredställd?

Citera
2020-08-18, 14:11
Medlem
Nedomanskys avatar
Din kvinna är ett tömhål för dig o du bryr dig inte om att tillfredställa henne, o så undrar du varför hon inte vill ha sex med dig??

Det är inte varje kvinnas högsta njutning att höra sin "man" frustande tömma sig i henne år ut o år in, ibland vill de vara lite mer delaktiga än så...
Citera
2020-08-18, 15:10
Medlem
Du fördärvade en bra tjej, försök jobba på dig själv istället för att lista ut hur du nu ska manipulera henne dit du vill.
Citera
2020-08-19, 02:50
Medlem
Onan-erarens avatar
Om din sexlust är låg å hennes är (har blivit) lägre, ja men varför inte skaffa dig en kk då å hon med, så knullar ni när ni knullar å om du skulle vara sugen å inte hon så ta lite diskret kontakt med din kk å töm kuken.

Men det kan vara ett spel från hennes sida också, hon kan ha nån vid sidan om som knullar henne när du inte vill leverera när hon väl vill, men hon kanske tycker om dig som person ändå.
Senast redigerad av Onan-eraren 2020-08-19 kl. 02:54.
Citera
2020-08-19, 03:41
Medlem
Som många andra skrivit är det inte så konstigt att hon inte vill ha sex längre en kvinna vill känna sig behövd hon behöver din åtrå och sen det här med att du inte får henne att komma... kompis kom igen kommer du och hon inte kommit använd händerna och tungan och gör ditt jobb ordentligt allt jag hör är bara lathet.

Och alla är tyvärr inte som dig som bara behöver närhet ibland kan man behöva lyfta ett finger extra för sin partner vilket du tydligen har jävligt svårt för. För oj det är såååå jobbigt att ha sex

Jag vill inte vara otrevlig men jag blev sjukt triggad av din självömkan går in i någon offer roll när det är du själv som skapat situationen
Citera
2020-08-20, 21:10
Medlem
Citronfrommages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cijok
Jag tillfredställer aldrig min tjej och jag är okej med det. (Dvs hon kommer aldrig av mig) Jag kommer alltid först och när man är färdig så blir man ju trött och vill tvätta sig.

Hahaha, jag skrattar rakt ut av det du skriver, varför skulle en kvinna ens vilja ha sex med dig om du
1. är helt okej med att du inte kan tillfredsställa henne
2. Blir trött och vill tvätta dig när du kommit
3. Du tackar nej när hon har velat

Har du frågat henne om HON är okej med att du aldrig tillfredsställer henne? Jag skulle tacka nej till dig direkt, varför ens försöka ha sex med nån som inte anstränger sig för att jag ska ha lika skönt? 🙄
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in