• 1
  • 2
2002-06-03, 23:13
Bannlyst
Saken är den att det krävs minst SEK 40.000 som startkapital.
Vill du veta hur så får du betala mig SEK 5.000
Har inte startkapitalet, därför går jag ut med detta i detta forum.
Detta är inget skitsnack utan det funkar absolut.
Citera
2002-06-04, 18:49
Medlem
HAHAHAHAHAHAHAHa-........ nice try

trodde det skulle va nåt dumt som att "spela inte och spara pengarna istället" men det här va ju faan dummare.....
Citera
2002-06-05, 11:30
Moderator
Evil Eds avatar
Jag vet hur man sparar 5000:-... gå inte på bluffen i det översta inlägget...! :P
Citera
2002-06-05, 19:02
Medlem
ojojoj det lät bra tala bara om under vilken sten jag ska lägga stålarna,
tror du folk är totalt skruvade eller?
Citera
2002-06-05, 20:49
Medlem
Jag vet också ett säkert sätt att tjäna pengar. Det handlar om ett system du kan prova på under fredagsfyllan:
1. Ta dig till ett blackjackbord där du kan spela själv. Satsa 20 spänn. Se till att aldrig riskera att bli tjock. Om du vinner ta dina 40 spänn och satsa en till tjuga. osv.....
2. Om du förlorar dina 20 spänn lägger du 40 nästa gång. om du förlorar 40 lägger du 80(på två rutor) om du förlorar 80 lägger du 160 spänn. Om du förlorar - 320 spänn - och till sist 640 spänn. Det betyder i praktiken att dealern måste klara av att inte bli tjock 7 gånger i rad
3. Inte 100% bergsäkert men klart värt att försöka på fyllan......
Citera
2002-06-06, 00:44
Bannlyst
+++

Förstår att ni är skeptiska grabbar men min ide är lika genialisk som den är enkel, och den funkar. På satsade 40.000 kan man räkna med en återbäring på minst 100.000 lågt räknat, troligen mer.
Citera
2002-06-07, 03:07
Medlem
[color=blue]Om du satsar dina fem tusen, då vinner du, lågt räknat, 12 500 kr, om du sedan satsar dina tolv och ett halvt så har du 31 tusen. Lågt räknat. Varför behöver du våran hjälp?
Och varför delar du inte bara med dig? Gratis! Om det du säger är sant så kommer någon som testar GE dig pengar som tack för hjälpen.
Det finns för övrigt flera system som slutligen ger utbetalning.[/color]
Citera
2002-06-09, 04:42
Bannlyst
+++

Snacka om trångsynthet. Det funkar inte på det sättet som ni tror.
Inga system eller oddset alls. Det är bara det att det fungerar, och om ni vill ta del av iden så kostar den 5.000 spänn.
Min spelide´fungerar till 100% och jag kommer att köra när jag har stålarna. Om nu någon på detta forum är intresserad så hör av er.
Att jag skulle släppa denna ide gratis är bara löjligt att tro.
Jag kan säga som så att om du köper min ide för 5.000 och inte får pengarna tillbaka inom sex månader så får du tillbaka insatsen.
Är du nöjd nu "nick"
Citera
2002-06-09, 04:53
Bannlyst
+++

Det stör mig lite att ni tror att jag försöker att blåsa folk, vilket jag definitivt inte gör. Jag är ingen conman alls.
Citera
2002-06-09, 21:11
Awaiting Email Confirmation
Det finns garanterat inga ärliga sätt att med 100% säkerhet tjäna pengar på spel. Om det är 100% är det något fuffens, manipulationer etc.
Citera
2002-06-09, 22:36
Medlem
Citat:
om du köper min ide för 5.000 och inte får pengarna tillbaka inom sex månader så får du tillbaka insatsen.
[color=blue]Det är en juste deal. ... Men betyder inte det att jag i så fall måste betal dig 5 lakan för att sedan själv vara tvungen att få ihop mina 40 för att sedan kunna köra systemet? -Jag bara jidrar.
Hur som helst så är jag inte intresserad (spänner mina sista slantar på aktier i stället). Om det fungerar (vilket jag tvekar på) så önskar jag dig lycka till. -Under förutsättning att det inte går ut på att lura folk.
Varför vore det löjligt att tro att du tjänar på idén om du bara släpper den?
Jag anser mig inte vara trångsynt, snarare open minded :!:
Hur hade du för övrigt reagerat på ett inlägg likt ditt eget? Visst slår väl även dig tanken att det är blås?
[/color]
Citera
2002-06-11, 00:32
Medlem
Jag vet ett sätt att till 100% vinna pengar på. Det handlar inte om Black Jack eller något liknande utan om spel på sport. Detta är 100% säkert, utan risker...

Det enda som krävs är att du har ett VISA kort med pengar på.. helst över 300 kr

Om vi tar 1000 kr som exempel kan jag garantera dig en vinst på ett år på ungefär 10 000 kr...

Ökar vi startkapitalet till 10 000 så kan jag garantera dig en vinst under ett år på ungefär 100 000 kr...

Vill ni veta mer så vill jag gärna ha något i utbyte, behöver inte vara pengar...kan var vad som helst...Passwords osv

Skicka ett mail till ostermalm@hotmail.com...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in