Ovanstående sparmetoder funkar felfritt och hur bra som helst. INGEN insättningsgaranti, men båda bolagen har riskklass guld hos UC (99,7%) vilket är den högsta i särklass.
Ovanstående sparmetoder funkar felfritt och hur bra som helst. INGEN insättningsgaranti, men båda bolagen har riskklass guld hos UC (99,7%) vilket är den högsta i särklass.
Sätt in 100 laxar och håva in 10 lakan per år!
undrar vad 29åringen "Justas Luzeckas" gör med pengarna
kan man läsa det någonstans?
Sätt in 100 laxar och håva in 10 lakan per år!
Såg precis att det är max 50.000 kr man kan sätta in när det inte finns insättningsgarantin, däremot kan man ju låna pappas o mammas samt släktingars bank id o köra på därifrån.
Komplett bank, Northmill, Avida, Nordiska och Nordax via Avanza använder jag personligen. Hoppar mellan de som erbjuder bäst ränta Just nu är det väl komplett bank som är bäst med 1% och insättningsgaranti.
Det finns risksigillerna brons, silver och guld. Varav guld är den högsta och "säkraste" riskklassen. Har du större summor du vill spara kan jag hjälpa dig med detta i utlandet. Upp till 12% och anonymt VISA-gold kan även ordnas.
Tsck för erbjudandet, men jag håller mig till insättningsgarantin, känns säkrast så. Har ändå ingenting sparat just nu så det spelar ändå ingen roll.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!