2020-06-29, 11:11
Medlem
MarijuanaIndianens avatar
hej, har tappat känseln i vänster hand, någon med erfarenhet som kan förklara? tCK PÅ FÖRHAND
Citera
2020-06-29, 11:27
Medlem
orrecrists avatar
Hur länge har det pågått? Låter som den typ somnat? Försök skaka ner blod i den. Har du bara tagit ksalol? Var ju ingen överdriven mängd heller så låter märkligt.. har du tidigare upplevt något liknande på benso? Känslig på något sett?
Citera
2020-06-29, 11:43
Medlem
uh-huhs avatar
Hahaha jävla pix mongo,slut sitt på handen så går det över, ingen farligt dos du har tagit
Citera
2020-06-29, 13:57
Medlem
har inte legat på handen, har besökt akuten som informerade mig att min syresättning var låg.
detta beror helt klart på hög dos ksalol utan tolerans. InGEN med liknande erfarenhet? mvh
Citera
2020-06-30, 13:24
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarijuanaIndianen
har inte legat på handen, har besökt akuten som informerade mig att min syresättning var låg.
detta beror helt klart på hög dos ksalol utan tolerans. InGEN med liknande erfarenhet? mvh

Nej verkar inte vara supervanligt hörredu. Hur känns handen idag?
Citera
2020-06-30, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Nej verkar inte vara supervanligt hörredu. Hur känns handen idag?

har nu besökt överläkare som verkar tro att jag under min 13 timmars sömn har sovit på handen.
detta har enligt honom orsakat att en nerv i handdleden skadats..
jag har kraftigt nedsatt funktion i vänsterhanden och kan enbart göra vissa rörelser. tack för svar
Citera
2020-06-30, 14:09
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarijuanaIndianen
har nu besökt överläkare som verkar tro att jag under min 13 timmars sömn har sovit på handen.
detta har enligt honom orsakat att en nerv i handdleden skadats..
jag har kraftigt nedsatt funktion i vänsterhanden och kan enbart göra vissa rörelser. tack för svar

Sjukaste jag hört idag! Men du fick en god natts sömn då som inte ens har vänt dig. Hoppas du blir återställd.
Citera
2020-07-31, 12:44
Medlem
Hände mig också efter massa tjack och benso. Sov väl i ca 20 timmar på min högra arm och hade precis som du ingen känsel när jag vaknade. Känseln kom tillbaka gradvis under några dagar men hade ingen som helst greppstyrka i handen på flera veckor.
Tog väl några månader innan allt var som vanligt igen

Så oroa dig inte.
Citera
2020-08-15, 14:15
Medlem
.a6thmfsins avatar
som mest ätit kring 170-180mg på 24h rivotrill så borde va lugnt speedad tho så pumpen hölls igång
Citera
2020-08-15, 14:59
Medlem
.a6thmfsins avatar
vet dock inte om din tolerans men kan hända du lever på jävla tunn is men eftersom du märker handen är avdomnad och sättet du skriver skulle de inte borde va nån fara mitt tips ta en stor jävla lina amfetamin
Senast redigerad av .a6thmfsin 2020-08-15 kl. 15:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in