Jag opererade mig i torsdags. Ett stort myom opererades bort med öppen bukoperation. Ända sedan operationen blöder jag stora mängder blod. Är detta ett tecken på skada eller fara för mitt liv? Kirurgen skiter i mig fullständigt trots att jag knappt kunde stå på benen. För att nämna ett exempel på människans anmärkningsvärda beteende. Jag är lämnad åt mitt öde och står utan hjälp.
Jag opererade mig i torsdags. Ett stort myom opererades bort med öppen bukoperation. Ända sedan operationen blöder jag stora mängder blod. Är detta ett tecken på skada eller fara för mitt liv? Kirurgen skiter i mig fullständigt trots att jag knappt kunde stå på benen. För att nämna ett exempel på människans anmärkningsvärda beteende. Jag är lämnad åt mitt öde och står utan hjälp.
Ring ambulans direkt.. Är ingen expert men det låter ju som att nån ska kolla på det omgående!!
Jag kan knappt gå och är bekymrad över hur jag ska lyckas ta mig hem efteråt.
Taxi?
Om du funderar lite till så får de skicka likbilen istället för ambulans. Då är det ju en envägs-resa så att säga, så du behöver inte bekymra dig om hemfärden.
Stora mängder blod? Hur mycket då? Vad innebär "forsar blod" i din värld?
Om det senare: Efter en förlossning blöder man ju helt normalt pga sår i livmodern, så det känns fullt rimligt att det kan ske vid en operation också. Men inte hur mycket som helst. Kan du kontakta någon annan än kirurgen, någon annan personal på avdelningen du varit på? 1177?
Men du är inte bekymrad ifall du kommer dö för alltid? ring 112 din idiot! Eller så snackar du bara massa skit med ditt forsande av blod.
Jag föredrar att söka vård imorgon, hoppas jag överlever natten. Jag inser hur extremt farlig kirurgen är som visat en totalt likgiltighet inför mitt liv.