2020-06-29, 20:54
Avslutad
Man kör intervjuer på engelska med danskarna i ligan men svenska med norrmännen, Dplay i ett nötskal.
Citera
2020-06-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Man kör intervjuer på engelska med danskarna i ligan men svenska med norrmännen, Dplay i ett nötskal.

Det klaga du på alla matcher, exakt samma sak. Inte dags att släppa det nu tycker du?
Citera
2020-06-29, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Det klaga du på alla matcher, exakt samma sak. Inte dags att släppa det nu tycker du?

Släpper det snart, jag lovar. Man måste få kvida lite här i livet.
Citera
2020-06-29, 21:02
Medlem
Citat:
Släpper det snart, jag lovar. Man måste få kvida lite här i livet.

Sist när MFF spela i cupen och man fick höra Christiansen på danska så fick man ju fundera lite på vissa ord, onödigt tkr jag, engelska förstår man bättre än danska..
Citera
2020-06-29, 21:06
Medlem
Pallestroms avatar
Ingen vidare match mellan Häcken och HIF.
Citera
2020-06-29, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Sist när MFF spela i cupen och man fick höra Christiansen på danska så fick man ju fundera lite på vissa ord, onödigt tkr jag, engelska förstår man bättre än danska..

Just AC tycker jag har blivit bättre på senare år. Men jag har full förståelse för er andra, vissa av danskarna är svåra att förstå även mig som är ett stenkast bort från Danmark.
Citera
2020-06-29, 21:16
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Känns som att Varberg kommer att klara kontraktet med ganska god marginal i år
1999 så ledde KFF tabellen efter 7 omgångar och åkte ut efter kval. Det gäller att inte fira för tidigt.
Citera
2020-06-29, 21:19
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
1999 så ledde KFF tabellen efter 7 omgångar och åkte ut efter kval. Det gäller att inte fira för tidigt.

Jag håller inte på Varberg så jag kommer inte fira ändå. Dessutom menade jag beroende på hur Varberg spelat hittills, inte tabellplacering.
Citera
2020-06-29, 21:21
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Just AC tycker jag har blivit bättre på senare år. Men jag har full förståelse för er andra, vissa av danskarna är svåra att förstå även mig som är ett stenkast bort från Danmark.

AC snackar ju i princip svenska, men med dansk dialekt, i intervjuerna jag hört med honom. Random dansk är nog däremot i stort sett obegriplig för gemene svensk.
Citera
2020-06-29, 21:23
Medlem
Bapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Helsingborg har onekligen en hel del att fundera över...

Ja, exempelvis hur man ska lyckas hänga sig kvar i Superettan nästa år ...
Citera
2020-06-29, 21:55
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bapelsin
Ja, exempelvis hur man ska lyckas hänga sig kvar i Superettan nästa år ...
Riktigt skigäng, trodde man skulle se bättre ut när långsamma Gubbgranen är off, men same shit. Skulle bli ruskigt överraskad om inte Peking vinner iår, grymt lag o många unga hungriga spelare på väg uppåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in