2020-06-28, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Vem har torskat med 2-0?
Ditt förstalag gjorde det på tele2 ifjol.
Citera
2020-06-28, 23:35
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Inte ens frispark skulle Nielsen fått emot sig. Tom kommentatorn tyckte det.

Hakim är inte speciellt duktig, kommer inte ihåg när jag senast var nöjd med hans insats

2014-2015 var han vår bästa domare, sen har det fan bara rasat.
Citera
2020-06-29, 04:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Balkong
Gjorde han inte. Han är dessutom inte ens först in i straffområdet men lyckas ändå komma först till bollen, svagt av aikaren som var först in.
måste se repris Bara läst att han korsade linjen innan straffen slogs
Citera
2020-06-29, 04:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Ali Hakim är fan värdelös. Sämsta sortens domare, typen som blåser för allt.

Det gula kortet på Nielsen var övernaturligt uselt dömt, men ibland blir det fel.

Däremot undrar jag varför inte Metz fick rött vid andra?
Nielsen fick ju gult kort för satsningen plus såg ut som han träffade Goitom innan han träffade bollen! Han ska vara glad att han ej fick sitt andra för snack. Men trodde också Mets skulle få rött men kanske är en kompension för torsdagens felaktiga röda på Pertan!
Citera
2020-06-29, 06:04
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Nielsen fick ju gult kort för satsningen plus såg ut som han träffade Goitom innan han träffade bollen! Han ska vara glad att han ej fick sitt andra för snack. Men trodde också Mets skulle få rött men kanske är en kompension för torsdagens felaktiga röda på Pertan!

Alltså, det faller tillbaka på Hakim, igen. Om det är gult - och det kan det ju vara - är det inte gult i en match när en bakifrånnedsparkning/saxning också är gult (Ebenezer i första). Jag anser inte det är ett rimligt gult, även om jag tycker det är bra att markera mot onödiga satsningar.
Citera
2020-06-29, 09:24
Medlem
Otto Flicks avatar
Något jag slogs av i matchen mellan ÖSK och Elfsborg var att experten Ishizaki sa "tyvärr" när Elfsborg missade lägen, tyckte Holmens överfall (nåja) var "lite bryskt" och även referade om Elfsborg som "vi".

Han är säkert ett superbt ämne till expert framöver men att han skall kommentera de lagkamrater han spelade med för några månader sedan känns suspekt.

I övrigt var ÖSK sjukt pinsamt dåliga. Vi har inget anfallsspel sedan Kjäll tillträdde.
Citera
2020-06-29, 11:22
Bannlyst
Blir ett intressant derby mellan Varberg och Falkenberg i afton.
Citera
2020-06-29, 11:31
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
Djurgården vinner i år igen.

Vet i katten det. Ifjol blev det 0-2 hemma och 0-1 borta mot KFF. Kan ju var att en vinst hemma med 5-0 är ett negativt tecken.
Citera
2020-06-29, 16:22
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corona-Bob
Blir ett intressant derby mellan Varberg och Falkenberg i afton.
Tror du ovädret i Halland påverkar matchen? Blir det grinigt?
Citera
2020-06-29, 16:26
Medlem
Keldons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vet i katten det. Ifjol blev det 0-2 hemma och 0-1 borta mot KFF. Kan ju var att en vinst hemma med 5-0 är ett negativt tecken.
Var ju mer slumpen som gjorde 5-0 igår. Kunde lika gärna blivit 2-0. Djurgården kontrollerade tillställningen totalt dock.
Citera
2020-06-29, 16:50
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Var ju mer slumpen som gjorde 5-0 igår. Kunde lika gärna blivit 2-0. Djurgården kontrollerade tillställningen totalt dock.

Hade inte DIF ett underkänt mål för offside också. Jag såg inte matchen för jag valde att kolla på Mjällby. Kollar man staten i Flashscore så verkar 2-1 var ett rimligt resultat.
Citera
2020-06-29, 18:24
Medlem
Leo Bengtsson hänger minst en kasse idag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in