Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-27, 16:55
  #1
Medlem
Vid erektion upplever jag 2-3 tjocka ådror/maskar på vardera testikel, jag känner dem som tydligast på botten av testiklarna, vid slak tillstånd så brukar dem också vara där, men då är dem betydligt smalare. Ibland känns det även som att det är någon form av vätska i pungen. Aldrig upplevt smärta.

Mina problem: har haft vattnig sperma i 2~ år, ofta genomskinligt, ibland lite vitt. Får 3 mindre ejakulationer/orgasm istället för 1 stor. Svårt att få och upprätthålla erektion. Någon som kan relatera?
Citera
2020-06-27, 17:22
  #2
Medlem
Gå till en doktor? :s helt ärligt. Även om någon känner igen sig i problemet så kan du aldrig lita på att du har samma orsaker. Se till att uppsöka vård innan det blir nå knas med fertiliteten.
Citera
2020-06-27, 17:22
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandis96
Vid erektion upplever jag 2-3 tjocka ådror/maskar på vardera testikel, jag känner dem som tydligast på botten av testiklarna, vid slak tillstånd så brukar dem också vara där, men då är dem betydligt smalare. Ibland känns det även som att det är någon form av vätska i pungen. Aldrig upplevt smärta.

Mina problem: har haft vattnig sperma i 2~ år, ofta genomskinligt, ibland lite vitt. Får 3 mindre ejakulationer/orgasm istället för 1 stor. Svårt att få och upprätthålla erektion. Någon som kan relatera?

Kan du pinka som vanligt?
Citera
2020-06-27, 17:36
  #4
Medlem
jewclaws avatar
Låter som en vän till mig. Han gick med det där i nästan 3 år och det visade sig vara testikelcancer...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback