• 4
  • 5
2021-04-23, 19:16
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregdave88
Så svenska kvinnor är inte slampiga? Varenda en verkar ligga runt och postar ju halvnakna bilder på varenda social media plattform för bekräftelse. Jag personligen tänder inte på thaikvinnor men att få svenska kvinnor att framstå som oskyldiga är bara efterblivet.

En femtedel av thailändska kvinnor har varit prostituerade.
Citera
2021-04-23, 22:41
Medlem
kulturstrategs avatar
De som påstår att det inte finns en koppling mellan pedofili och sexresor till Thailand ljuger enbart för sig själva.
Citera
2021-04-23, 23:00
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Och den källan har du var någonstans?
Citera
2021-04-24, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson

Okej, ingen aning om det stämmer. Men viss skillnad på att thailändskor ser sin enda chans till överlevnad att sälja sin kropp och svenska kvinnor som också säljer sig själva bara för uppmärksamhet och bekräftelse. För jo det är vad influencers gör. Det är patetiskt i mitt tycke och det eskalerar. Tinder brudar går jag inte ens in på för vi lär inte komma någonstans i vår diskussion, tycker olika helt enkelt. Ha det gött.
Citera
2021-04-24, 15:05
Medlem
KvinnaMotFeminisms avatar
Min KK gjorde en sexresa i Thailand för några år sen och sa att han inte alls tände på tjejernas utseende, att väldigt få ens var snygga och verkligen inte bra i sängen heller. För honom, och gissar många andra, handlade det bara om att de var fogliga och billiga. Svenska kvinnor har ju bestämt sig för att göra det omöjligt för killar att få ligga med dem, så jag förstår att killar åker utomlands för att tömma sig.
Citera
2021-04-24, 16:33
Medlem
Thailändskor har sån avslappnad inställning till sex. Eller inställningen ändras efter valören på sedeln
Citera
2021-04-25, 00:33
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvinnaMotFeminism
Min KK gjorde en sexresa i Thailand för några år sen och sa att han inte alls tände på tjejernas utseende, att väldigt få ens var snygga och verkligen inte bra i sängen heller. För honom, och gissar många andra, handlade det bara om att de var fogliga och billiga. Svenska kvinnor har ju bestämt sig för att göra det omöjligt för killar att få ligga med dem, så jag förstår att killar åker utomlands för att tömma sig.

Så svenska kvinnor är alltså inga slampor?
Citera
2021-05-06, 14:52
Medlem
Ghastens avatar
Känner lite folk som dragit hit thaibrudar. Dom är nätta när dom kommer hit 2 år senare rullar dom nästan fram.

Men för nätta blir ju att man känner skelettet. Så lite kött får dom ha.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in