2020-06-27, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
Tack för svaret!
Ja du har rätt att jag kanske borde göra det, men det känns inte rätt att nyttja en tjänst som hederliga arbetande skattebetalare finansierar då det är jag själv som är helt ansvarig för skadan.
Amygdalan kan jag ingenting om i princip så ska läsa om det nu. Vill inte heller riskera att anhöriga får reda på det då det i så fall kommer att påverka dem negativt. Så då tar jag hellre smällen själv, men finns det inget man kan käka eller någon aminosyra/kosttillskott som man kan ta så här i efterhand?

Hittade detta nu, typiskt, jag som tog diazepam tidigare.

Helvete vad jag skriver långsamt.

Kanske ska ta några gram Vitamin C, ALCAR igen, magnesium och extra hög dos av melatonin innan sömn då jag tidigare läst att det då dessutom fungerar som en antioxidant, Q10 och någon kapsel grönt te-extrakt. Det kan väl i alla fall inte skada väl?
Glycin och taurin kanske också kan hjälpa? Moringa kom jag på nu också, det innehåller ju väldigt många antioxidanter.

Men som du skrev verkar det ändå för sent.
Mycket bra förutom taurin helt onödigt såhär före sömnen, kommer ju sova asgött med lite haschishrök ut genom fönster...

Själv är jag uppe för för mycket kaffe.. 1,5 liter kaffe.. kan även jag uppleva skakningar vid för mycke kaffe men behövs inge ambulans för det heller.
Senast redigerad av Datten123 2020-06-27 kl. 04:16.
Citera
2020-06-27, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datten123
Mycket bra förutom taurin helt onödigt såhär före sömnen, kommer ju sova asgött med lite haschishrök ut genom fönster...

Själv är jag uppe för för mycket kaffe.. 1,5 liter kaffe.. kan även jag uppleva skakningar vid för mycke kaffe men behövs inge ambulans för det heller.
Oj, det var inte lite kaffe det. Du kan väl inte alls må bra efter en sådan mängd? Jo, jag blir också lite skakig av för mycket kaffe men skakningarna jag upplevde innan var mycket kraftigare.

Jag skippar nog rökat då det inte riktigt finns något bra ställe att röka på här och vill inte orsaka kroppen/hjärnan mer skada genom oro/stress.

Taurin är faktiskt bra för sömn då det aktiverar GABA(A)-receptorerna vilket då ger en lugnande effekt.
Citera
2020-06-27, 04:48
Medlem
Citat:
Oj, det var inte lite kaffe det. Du kan väl inte alls må bra efter en sådan mängd? Jo, jag blir också lite skakig av för mycket kaffe men skakningarna jag upplevde innan var mycket kraftigare.

Jag skippar nog rökat då det inte riktigt finns något bra ställe att röka på här och vill inte orsaka kroppen/hjärnan mer skada genom oro/stress.

Taurin är faktiskt bra för sömn då det aktiverar GABA(A)-receptorerna vilket då ger en lugnande effekt.
Ok hade för mig att det endast var stimulerande då det finns mycke av i energidryck...

Jo har faktiskt mått jävligt bra! Mått bra genom hela natten, drack dock kl 12.00 och druckit jättemycke vatten sen dess så förstår inte hur det fortfarande kan ha sån effekt.. måste spruta dopamin som tusan ju
Citera
2020-06-27, 12:03
Medlem
jokern.festar.runts avatar
Intag Vitamin C direkt.

Vätskeersättning. Multivitamin Sport Man (finnes på apoteket hjärtat).

Att du fick EP anfall av det där tyder på att du bör hålla dig borta från droger (du är överkänslig).

Kan också vara att du fått det utbankat med fenta eller dylikt smuts.
Citera
2020-06-27, 16:02
Avslutad
Du har stoppat i dig diazepam och undrar samtidigt om du kan ta mer MDMA?

Nej? Eller det är ju helt bortkastat.
Citera
2020-06-27, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jokern.festar.runt
Intag Vitamin C direkt.

Vätskeersättning. Multivitamin Sport Man (finnes på apoteket hjärtat).

Att du fick EP anfall av det där tyder på att du bör hålla dig borta från droger (du är överkänslig).

Kan också vara att du fått det utbankat med fenta eller dylikt smuts.
Både Vitamin C och vätskeersättning intog jag efter skakningarna upphört. Ja det var säkert bankat med någon skit. Vidrig person i så fall som inte kontrollerar innehållet i sina produkter.

Det var nog mer än en engångshändelse än att jag överkänslig mot MDMA eller så var det något ämne i tabletten som min kropp inte uppskattade. När jag har tagit pulveriserade MDMA-kristaller (endast två gånger tidigare som jag skrev i ett tidigare inlägg) fick jag ingen effekt ö.h.t. förutom tefatspupiller.

Har aldrig haft liknande problem med andra substanser.
Citera
2020-06-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arioch
Du har stoppat i dig diazepam och undrar samtidigt om du kan ta mer MDMA?

Nej? Eller det är ju helt bortkastat.
Nej, diazepam tog senare efter att bieffekterna kom efter att ha stoppat i mig pillret. Mer MDMA hade jag såklart ingen tanke om att ta.

När jag vaknade i morse kände jag mig helt återställd i alla fall så hjärnan verkar ha klarat sig, blev mest lite orolig då kroppen började skaka okontrollerat.
Citera
2020-07-09, 01:56
Medlem
Citat:
Nej, diazepam tog senare efter att bieffekterna kom efter att ha stoppat i mig pillret. Mer MDMA hade jag såklart ingen tanke om att ta.

När jag vaknade i morse kände jag mig helt återställd i alla fall så hjärnan verkar ha klarat sig, blev mest lite orolig då kroppen började skaka okontrollerat.

Skakningar är del av ruset, kommer i samband med eufori. Käkar du antidepp? Låter mer som att du får ett rus men inte euforin, olika mediciner påverkar hela systemet och kan ställa till det så att det sköna i ruset uteblir

Personligen misstänker jag att herrn tar "lite tjack" åt helvete för ofta, sover för lite och har bränt skåpet. Att du inte upplever euforin är en mycket större röd flagga än skakningar, jag har tagit mdma MÅNGA gånger och skakar varje gång i samband med att det kickar i.

Det spelar ingen roll hur noga du är med att äta rätt och dricka tillräckligt, om bromsarna är slut på bilen så hjälper det inte om du byter oljan varje dag. Det är helt satans meningslöst att äta rätt kosttillskott osv om du ändå tänker dra tjack varje dag. När vi ändå är inne på det, varför jobbar du? Förutom pengarna vad är poängen liksom? Du gör ett dåligt jobb eftersom du pundar och du får inte ut glädjen av att punda eftersom du jobbar. Idiot
Citera
2020-07-09, 02:08
Medlem
Förutom det du redan stoppar i dig, så kan du ta ALA och NAC ifall du råkar ha det. ALA kan du ta varje timme i ett halvt dygn framåt minst och NAC vet jag inte exakt, men ta lite då och då nu och 1-2 veckor framöver. Köp NAC imorgon ifall du inte har det hemma.

Ifall du blir varm så se till att svalka minst hjässan med en fläkt eller en kall dusch tills du är normal igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in