Citat:
Ursprungligen postat av
Gangstah4life92
Nej, diazepam tog senare efter att bieffekterna kom efter att ha stoppat i mig pillret. Mer MDMA hade jag såklart ingen tanke om att ta.
När jag vaknade i morse kände jag mig helt återställd i alla fall så hjärnan verkar ha klarat sig, blev mest lite orolig då kroppen började skaka okontrollerat.
Skakningar är del av ruset, kommer i samband med eufori. Käkar du antidepp? Låter mer som att du får ett rus men inte euforin, olika mediciner påverkar hela systemet och kan ställa till det så att det sköna i ruset uteblir
Personligen misstänker jag att herrn tar "lite tjack" åt helvete för ofta, sover för lite och har bränt skåpet. Att du inte upplever euforin är en mycket större röd flagga än skakningar, jag har tagit mdma MÅNGA gånger och skakar varje gång i samband med att det kickar i.
Det spelar ingen roll hur noga du är med att äta rätt och dricka tillräckligt, om bromsarna är slut på bilen så hjälper det inte om du byter oljan varje dag. Det är helt satans meningslöst att äta rätt kosttillskott osv om du ändå tänker dra tjack varje dag. När vi ändå är inne på det, varför jobbar du? Förutom pengarna vad är poängen liksom? Du gör ett dåligt jobb eftersom du pundar och du får inte ut glädjen av att punda eftersom du jobbar. Idiot