2020-11-27, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Stämmer det verkligen att han är mördare?

Jag vet att SVT är vänstervridet och förljuget till 100%, men jag har ändå svårt att tro att de skulle sända ett hyllningsprogram för en rappare som också är en mördare. För om det är så, så skulle SVT helt klart känna till det. Och då har jag svårt att se att de skulle vilja göra en intervju med Yasin.

På Wikipedia står det bara om grovt vapenbrott som bakgrund till hans fängelsetid. Ingenting om mord eller dråp.

Han har varit häktad misstänkt för mord åtminstone. Bara en googling bort så finner du.
Citera
2020-11-27, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jahsoldier
Väldigt intressant intervju! Både mer verbal och eftertänksam än jag förväntat mig. Ska genast ge hans musik en chans.

Lyssna på 98.01.11 och återkom. Betydligt bättre än hans senaste album
Citera
2020-11-27, 16:21
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:

Jag vet att SVT är vänstervridet och förljuget till 100%, men jag har ändå svårt att tro att de skulle sända ett hyllningsprogram för en rappare som också är en mördare. För om det är så, så skulle SVT helt klart känna till det. Och då har jag svårt att se att de skulle vilja göra en intervju med Yasin.

På Wikipedia står det bara om grovt vapenbrott som bakgrund till hans fängelsetid. Ingenting om mord eller dråp.

Bevisen räckte inte för åtal. Betyder inte att han är oskyldig. Merparten av gängmorden klaras inte upp i brist på avgörande bevisning.
Citera
2020-11-27, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Historien lär ge dig ånger, om du nu är svensk...
Att jag blev positivt överraskad beror främst på mycket låg förväntan. Sist jag intresserade mig för någon Byn var när Jaffar blev nedpissad, och därpå följande blodshämnd. Tänkte då att Yasin var samma skrot och korn.

Även om Yasin tvekar lite på svaren i intervjun säger han ändå tämligen explicit att han velat lämna den kriminella miljön och hoppas genom sin musik inspirera andra till detsamma.
Citera
2020-11-27, 18:03
Medlem
Hur fan kan ni stödja mordmiastänkt med likes och lyssningar på Spotify.

Hoppas att ni råkar ut vad han är dömd för.
Citera
2020-11-27, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tedshiro
Han har varit häktad misstänkt för mord åtminstone. Bara en googling bort så finner du.
Ja, fast nu verkar han inte vara så intressant för det brottet eftersom han är fri och befinner sig i England.
Citera
2020-11-28, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Ja, fast nu verkar han inte vara så intressant för det brottet eftersom han är fri och befinner sig i England.

Sa bara att han varit misstänkt för mord. Betyder inte att han är varken skyldig eller oskyldig för den delen heller. Sveriges rättssystem är ju en cirkus, så det är inte anmärkningsvärt att han kan resa oavsett.
Citera
2020-11-28, 21:31
Medlem
GrillTeknikers avatar
Citat:

Jaså "bara" grovt vapenbrott... jamen dåså, klart mina ungar ska lyssna på detta musikaliska geni som gör vad han kan för att göra Sverige och världen till en bättre plats.
Citera
2020-11-29, 09:14
Medlem
Citat:

Han faller åtminstone i kategorin kriminell och har tillhört eller kanske fortfarande tillhör en grupp som mördar folk. Indirekt så hyllar de mördare när de lyfter fram dessa grupper. Invandrarbarn ser nu ännu mer upp till sån här kriminell verksamhet.

Man mår fan illa!!!
Citera
2020-11-30, 16:16
Medlem
En av Sveriges bästa artister.

Dags att gå internationellt nu, Yasin!
Citera
2020-11-30, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
En av Sveriges bästa artister.

Dags att gå internationellt nu, Yasin!
Att han knullar på Miriam Bryant stör mig mest.
Givet att hon knullat afrabarnet också. När jag råkade se deras video ihop.
Citera
2020-11-30, 23:07
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Att han knullar på Miriam Bryant stör mig mest.
Givet att hon knullat afrabarnet också. När jag råkade se deras video ihop.

Har du källa på detta eller spekulerar du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in